fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עובד עירייה מצא ארנק עם עשרת אלפים שקלים

תושב מגדל העמק, זרק בשוגג את ארנקו ובתוכו 10,000 שקלים לפח הזבל. למזלו, את הארנק מצא עובד עיריית מגדל העמק
הרבה נחת. צוות העובדים (צילום יצחק סולומון)
הרבה נחת. צוות העובדים (צילום יצחק סולומון)
הרבה נחת. צוות העובדים (צילום יצחק סולומון)
הרבה נחת. צוות העובדים (צילום יצחק סולומון)

אנשים טובים באמצע הדרך: מה אתם הייתם עושים אם הייתם מוצאים ארנק מלא בכסף, כנראה תלוי את מי שואלים, יש כאלה שהיו לוקחים את הכסף לכיסם, אחרים, כמו עובד אגף חזות העיר במגדל העמק, היו מגלים אזרחות טובה ומחזירים אותו לבעליו.

סעידה חורשיד, הגיע ביום רביעי האחרון לעבודתו ולא האמין מה מצפה לו באותו היום. במהלך העבודה, סייר חורשיד ולהפתעתו סמוך למכולת אשפה שכונתית הוא הבחין בארנק. לאחר שפתח את הארנק, גילה לתדהמתו סכום כסף של עשרת אלפים שקלים במזומן. עובד העירייה לא חשב פעמיים ומיד העביר את הארנק לממונים עליו באגף חזות העיר.

מנהל האגף ניר חבקין וסגנו יגאל כהן, חיפשו את בעליו של הארנק באמצעות הסימנים המזהים שהיו בתוכו ויצרו עמו קשר כדי לבשר לו על הבשורה המשמחת. בעל הארנק (שמו המלא שמור במערכת) ההמום הודה וחילק צרור ברכות לעובדי ומנהלי האגף של עיריית מגדל העמק על האזרחות הטובה. המוצא הישר סיפר: "אמרתי לעצמי, מסכן האיש שאיבד את הארנק הוא בטח בהיסטריה. מיד העברתי את הארנק למנהלים והם איתרו את הבעלים. אני שמח שמצאתי את הארנק ושימחתי את בעליו".

מנהל אגף חזות העיר, ניר חבקין התייחס אף הוא למקרה ואמר: "זאת לא הפעם הראשונה שעובדי האגף מוצאים ארנקים ורכוש יקר ערך של תושבים ומשיבים אותם מיד לבעליהם. העובדים שלנו אנשים ישרים ומקצועיים שמשרתים את הציבור על הצד הטוב ביותר וזה חלק מהעבודה שלנו".

והמוצא הישר סעידה חורשיד?

הוא בכלל לא מבין על מה המהומה. "גם אם היו בארנק מיליון שקלים, לא הייתה לי בכלל התלבטות. ככה בדיוק חינכו אותי. מה שלא שייך לי לא אגע בו. אני מאמין שיש מי שרואה הכל מלמעלה ומכוון את הדברים. אני שמח שעזרתי לאיש לקבל את כספו בחזרה ולרגע לא מצטער על מה שעשיתי, להיפך, אני גאה וכך אני מחנך את ילדי".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות