fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנכ"ל חדש לחברה הכלכלית במגדל העמק

רומן מרדכייב
רומן מרדכייב (צילום: עצמי)

דירקטוריון החברה הכלכלית של מגדל העמק בחר פה אחד את רומן מרדכייב לתפקיד מנכ"ל החברה הכלכלית.

רומן מרדכייב
רומן מרדכייב (צילום: עצמי)

מרדכייב, בן 33 תושב חיפה, כיהן בשנתיים האחרונות כסמנכ"ל תפעול של עמותת יד עזר לחבר, המפעילה נכסים רבים בהם מתגוררים ניצולי שואה וילדים בסיכון. קודם לכן שימש מרדכייב כמנכ"ל חברת "יוזמה", החברה הכלכלית של אגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה וכדירקטור בחברת הנסיעות הגדולה בישראל "איסתא".

תהליך הבחירה היה ארוך, אחרי שקיבלו את המכרז התקבלו 31 קורות חיים ממעומדים לתפקיד. התגבשה ועדה בראשות של יקי בן חיים אשר בחרה 16 מתוכם. אחרי שנבחרו ה-16 קיימו סינון נוסף על ידי יום ראיונות אחריו נותרו ארבעה אחרונים. הם הגיעו למכון אמיר בחיפה שם עשו מבחנים והתוצאות של הנבחר, היו גבוהות באופן ניכר.

בעקבות בחירתו למנכ"ל יעבור מרדכייב כפי שהבטיח למגדל עמק כדי להבין, ללמוד את העיר ולהיות מעורה בה.

"רומן מבין בניהול תקציבים, בחור צעיר, דינאמי ורענן שמתאים לדרישות שלי ולדרך שאני רואה את החברה הכלכלית", אומר יו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית מגדל העמק יקי בן חיים, "החברה תתעסק בהפקות אירועים ובהבאת פרויקטים לעיר. אני יותר משמח מהבחירה של רומן למנכ"ל.

המטרה של החברה הכלכלית היא לעמוד לרווחת מגדל העמק וכבר במים הקרובים יחלו בשיפוץ הבריכה העירונית, "אנחנו מסיימים בקרוב את בניית השוק המכורה העירוני החדש ונתחיל לעבוד על עוד פרויקטים כפי שהתחייבתי במצע של הירוקים", מוסיף בן חיים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות