fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: מארבעה יוצא אחד

ארבעה מועמדים הגיעו לקו הגמר במירוץ אחר המשרה הנחשקת של דובר עיריית מגדל העמק. ראש העירייה אלי ברדה יכריע
ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה (צילום יח"צ)
ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה (צילום יח"צ)

מאז הפסקת עבודתו של הדובר משה לוי, לפני למעלה מחמש שנים, פועלת עיריית מגדל העמק ללא דובר. ראש העיריינ אלי ברדה, מבקש ככל הנראה לחסוך עלויות כספיות ומשתמש בשרותי משרד הפרסום קונספט מחיפה, המעניק לעירייה גם שירותי דברור.לפני מספר חודשים הוציאה העירייה מכרז לתפקיד הדובר, אליו ניגשו לא פחות מ- 14 מועמדים, ביניהם אנשי תקשורת בכירים מהעמק ומאזור חיפה. ועדת האיתור הגישה לראש העיר רשימה של ארבעה מועמדים סופיים, מהם יבחר ברדה את הדובר הבא.

בוחר דובר. ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה (צילום יח"צ)
בוחר דובר. ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה (צילום יח"צ)

לידיעות הגליל ואתר בלינקר נודע כי הארבעה שהגיעו לקו הגמר הם: יועץ התקשורת כפיר בזק מעפולה, איש רדיו קול רגע לשעבר שי רובין, דובר עיריית טבריה לשעבר אלי סבתי וכן אשת תקשורת מחיפה. "כולם מוכשרים, הועדה התרשמה מהם, כעת תורו של ראש העיר להתרשם ולהחליט", אומר גורם בעירייה.

גורם בוועדת האיתור אמר: "אסור לשכוח שזו משרת אמון והדובר צריך לעבוד בצמוד לראש העיר, כך שזו תהיה החלטתו בלבד. ברדה יכול להחליט שאף אחד מהמועמדים לא מתאים לו ולמנות מועמד חיצוני, אבל לא נראה לי שזה יקרה". מנשה מלכין, ממשרד הפרסום קונספט, מסר בתגובה כי "הנושא יוכרע תוך ימים ספורים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות