fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: "אביסרור ויוסי מנחם עובדים בניגוד עניינים"

כך טוען חבר מועצת העיר מגדל העמק, עמוס גלם, בבית המשפט. אביסרור: "גלם לא רודף אותי אישית אלא את כל קהילת חב"ד ומוסדותיה במגדל העמק"
עמוס גלאם
. עמוס גלאם (צילום: יח"צ)

חבר מועצת העיר מגדל העמק, עמוס גלם, הגיש בתחילת השבוע עתירה לבית המשפט כנגד חברי המועצה ברוך אביסרור ויוסי מנחם מסיעת ש"ס, בטענה כי הם נמצאים בניגוד עניינים.
אביסרור בשל פעילותו בחב"ד ומנחם בשל היותו אחיו של רב העיר ונשיא מוסדות "נר הצפון", ובמקביל הם משמשים חברי מועצה. "הם עובדים בניגוד עניינים. אסור להם להיות חברי מועצה", אומר גלם.

עמוס גלם (צילום: יח"צ)

למה נזכרת רק היום, ארבע שנים אחרי הבחירות?
"לא נכון להגיד שנזכרתי רק עכשיו. אני מנהל התכתבות ארוכה עם ראש העירייה. כשהחליטו שאבי לזימי יעזוב את המועצה בגלל ניגוד עניינים ששם בכלל לא היה דבר כזה, החלטתי לבדוק לעומק את הנושא של אנשים שיושבים ושותפים להחלטות שמעבירות מיליונים למוסדות שלהם".

גלם הוסחף ואמר כי "אלי ברדה אמר לא פעם שאני רק מאיים ולא אפנה לבית המשפט. האמת היא שהמתנתי שעורך הדין שלי יקבל את כל הניירת ויעבור עליה, ברגע שסיימנו הלכנו לבית המשפט".

חבר מועצת העיר יוסי מנחם: "אני לא נמצא בשום ניגוד עניינים, אני עובד בנק. היותי אח של רב העיר לא מציב אותי בשום ניגוד עניינים, אני גאה להיות אח של רב העיר. אני מצר על כך שעמוס ממשיך במסע הרדיפה שלו כלפיי וכלפי שאר חברי הסיעה".

חבר מועצת העיר ברוך אביסרור, המוכר במגדל העמק בעיקר בשל פעילות החסד שלו למען הקהילה מסר בתגובה: "עמוס גלם לא רודף אותי אישית אלא את כל קהילת חב"ד ומוסדותיה במגדל העמק. אני מודה לקב"ה שכיוון את התושבים לבחור באדם הנכון, בראש העיר הנוכחי לאורך השנים ולשנים רבות".

גורם פוליטי במגדל העמק טען כי עתירתו של גלם סלקטיבית, כיוון שהוא אינו מכליל בעתירתו את חבר המועצה חיים ביטון, המשמש כמנכ"ל "מגדל אור". לטענת הגורם: "הוא פועל מתוך נקמנות באביסרור ומנחם מכיוון שלא תמכו בו בבחירות לראשות העיר בהן נחל תבוסה".

מעיריית מגדל העמק נמסר בתגובה: "העירייה פועלת על פי חוק ומונחית על פי חוות דעת מקצועית של היועצת המשפטית לעירייה שקובעת שהחברים ברוך אביסרור ויוסי מנחם אינם נמצאים בניגוד עניינים, העתירה הוגשה למרות העובדה שהנושא נמצא בבדיקת הוועדה למניעת ניגוד עניינים במשרד המשפטים אשר טרם החליטה בנושא. אנו מעריכים שבית המשפט ידחה את העתירה בשל חוסר תום לב, אי מיצוי הליכים והמתנה להחלטת הוועדה למניעת ניגוד עניינים במשרד המשפטים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות