fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כנגד כל הסיכויים

בכיתה ח' הוא כבר הוגדר כנער בסיכון, היום הוא מנהל מפעל מצליח במגדל העמק. דוד קוגן לא שוכח את העבר שלו. "עשיתי דברים שפשוט 'אלוהים ישמור'"
דוד קוגן
"הכל בזכות אמא שלי" (צילום: מעין גולדנפן)

דוד קוגן בסך הכל בן 22, מנהל את מפעל טאקו הנדסה בע"מ, מפעל לעיבוד שבבי באזור התעשייה במגדל העמק. אחראי על 15 עובדים. לכאורה עוד איש עסקים שעשה את זה. אבל מי שמכיר את דוד יודע כי מדובר בנער שניסה לפרוץ את כל הגבולות. בכיתה ח' הוא עזב את בית הספר, אחרי שכמעט אף מסגרת חינוכית לא הייתה מוכנה לקבל אותו.

"עשיתי דברים שפשוט אלוהים ישמור", הוא מגלה. קוגן גדל עם אמו תמרה ואחות אביגיל (9) בטבריה. לפני כעשור עברה המשפחה ליישוב תמרת. "אם יש משהו שחסר לי זאת החוויה של נשף הסיום, משהו שלא היה לי", מספר קוגן שלמד עד כיתה ח' בבית הספר ברנקו וויס בטבריה במסגרת לנוער בסיכון.

"אני שמח שמצאתי את עצמי ואני מוציא את האנרגיות שלי על משהו מועיל. אני כמו סערה נכנס וכולם מרגישים. כל מה שהשגתי עד כה, זה בזכות אמא שלי. כמובן שגם אני רציתי לשנות דפוסי התנהגות מסוימים ועבדתי על זה. אני חושב שאמא זה הכל ואבא זה רק בונוס".

הסיפור המלא בעיתון "ידיעות הגליל"

דוד קוגן
"הכל בזכות אמא שלי" (צילום: מעין גולדנפן)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות