fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': "אם לא נעלה זה לא יהיה כישלון"

מצהיר מגן הפועל מגדל העמק, נביל נאסר א- דין, ומבטיח "אנחנו ננצח בשני המשחקים הקרובים את גלבוע ועפולה". הוא גם מגלה: "אוהדי מכבי דליית אל כרמל ביקשו שאתן את המשחק נגדם"
אנחנו עומדים בציפיות. נביל נאסר א- דין (צילום: חג'אג רחאל)

"רק אנחנו או הפועל עפולה נעלה לליגה הלאומית", מצהיר נביל נאסר א- דין, מגן הפועל מגדל העמק. "אם נעבור עם ניצחונות את שני המשחקים הקרובים נגד אסי גלבוע והפועל עפולה, נהיה חזק בתמונת העלייה, הוא אומר.

בהנהלה שלך מנמיכים ציפיות

"אסור לשכוח שזו עונה ראשונה של הפועל מגדל העמק בליגה א'. אם לא נעלה זה לא יהיה כישלון. מקום שני או שלישי יהיה הישג מכובד". פתאום התחלת לדבר כמו היו"ר והמאמן שלך "זה מה שאני מרגיש. אני חושב שבינתיים אנחנו עומדים בציפיות".

לא עומדים בציפיות. נביל נאסר א- דין (צילום: חג'אג רחאל)

המגן הוותיק בן ה- 29, שבמהלך הקריירה העשירה שלו הספיק לשחק שלוש עונות בהפועל חיפה בליגת העל, ובשלל קבוצות בליגה הלאומית, ביניהן נצרת עילית, אחי נצרת, קריית שמונה, הפועל עכו וצפרירים חולון, אומר ש"נקלטתי במגדל העמק בצורה מצוינת. אחלה אנשים, מקום נדיר, טוב לי כאן. רפי בוסקילה הוא המאמן הכי טוב בליגה, הנהלה טובה, שחקנים טובים, יש לי חוזה עד סוף העונה, אבל אשמח להישאר כאן עוד כמה שנים".

במשחק האחרון התמודד נאסר א- דין  נגד מכבי דליית אל כרמל, קבוצתו בעונה שעברה, המייצגת את העיר בה הוא מתגורר. "בשבוע שקדם למשחק כל דליה דיברו איתי. אנשי הפועל ביקשו שאעשה כל מאמץ שאנצח, אוהדי מכבי ביקשו שאתן להם את המשחק, אופציה שכמובן לא קימת עבורי כי מי שמכיר אותי יודע שאני ספורטאי אמיתי. בסך הכל מכבי קבוצה נחמדה, אבל לא בשביל עלייה. לנו יש סיכוי יותר טוב לעלות. יש להם הרבה צעירים בלי ניסיון. יהיה להם קשה להתמודד על העלייה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות