fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיילת מנצרת עילית: "כששמעתי על רצח שלי דדון, הבנתי שניצלתי בנס"

חיילת מנצרת עילית מתארת בכתבה בידיעות הגליל כי הותקפה בסמוך למקום הירצחה של שלי דדון במגדל העמק: "הוא נתן לי אגרוף חזק בפנים, צעק 'אני הורג אותך', התחיל לרדת לי דם, חשבתי שהחיים שלי נגמרים. קפאתי, הייתי המומה, חשבתי שאני מתה, שאלו הרגעים האחרונים בחיים שלי" כך משחזרת ח"ב
חיילת (צילום אילוסטרציה)
חיילת (צילום אילוסטרציה)

מחר ב"ידיעות הגליל"

שלי דדון ז"ל, תושבת עפולה, נרצחה לפני שבועיים בדם קר באזור מגדל העמק. מתברר כי שבועיים לפני כן, עברה חיילת מנצרת עילית חוויה כמעט דומה, קילומטרים ספורים בלבד מהמקום בו נרצחה שלי, ולמזלה הסיפור הסתיים בנס.

החיילת ח"ב, (שמה שמור במערכת) בת 19 מנצרת עילית, נסעה לתומה בשעה 23:30 בלילה מנצרת עילית לכיוון מגדל העמק. "באמצע הדרך פרץ אדם לכביש. נאלצתי לבלום בפתאומיות, לא הבנתי מה קורה. הוא הגיע לכיוון הדלת שלי, פתח אותה, אחז בידי וסובב אותה בחוזקה, תוך קריאות תרדי מהאוטו. זה קרה מהר, תוך שניות, הייתי משותקת מפחד, בהלם, לא הבנתי מה קורה.  כשראה שהוא מתקשה להוציא אותי מהאוטו, בגלל שהייתי חגורה בחגורת בטיחות, הוא נתן לי אגרוף חזק בפנים, צעק 'אני הורג אותך', התחיל לרדת לי דם, חשבתי שהחיים שלי נגמרים. קפאתי, הייתי המומה, חשבתי שאני מתה, שאלו הרגעים האחרונים בחיים שלי".

חיילת (צילום אילוסטרציה)
"החיים שלי השתנו". חיילת (צילום אילוסטרציה)

למזלה של ח"ב, אנשים ששמעו את הרעש והיו עדים לתקרית, הגיעו במהירות למקום ומשכו את האיש ממנה. "ברגע שהוא שיחרר אותי נתתי גז וברחתי מהמקום בבכי ובצעקות. הרגשתי הקלה עצומה, הבנתי שקיבלתי את החיים שלי במתנה".

למחרת  האירוע בבוקר היא התלוננה במשטרת מגדל העמק. לדבריה, המשטרה ערכה מסדר זיהוי, במהלכו הצביעה על האיש שתקף אותה. "זיהיתי אותו בודאות, מאז אני לא מעורבת, לא יודעת מה קורה, איפה הנושא עומד, אף אחד מהמשטרה לא עדכן אותי".

החיילת מספרת כי מאז המקרה השתנו חייה. היא מטופלת על ידי קב"ן צבאי, קיבלה ג' נפשיים. "החיים שלי אינם אותם חיים מאז המקרה. אני לא נוהגת יותר בלילה, ביום הדלתות תמיד נעולות, הגז מדמיע צמוד אלי, תמיד בהיכון, כשאני נעצרת ברמזור אדום ורואה את מקבצי הנדבות מגיעים אלי אני נתקפת חלחלה. כששמעתי על המקרה של שלי דדון ז"ל, הבנתי שהחיים שלי ניצלו בנס, שהייתי יכולה לגמור כמוה. זה מפחיד, מבהיל, לא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות בארץ ישראל".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי נפתחה חקירה והנושא נבדק.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות