fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוזרת הביתה

הילה סעדה, הכוכבת העולה ממגדל העמק, מככבת בימים אילו בסדרות הטלוויזיה "חסמבה דור 3" ובקרוב ב"להיות איתה", עובדת על אלבום וחוזרת להופעה בתרבותא
הילה סעדה (צילום: רונן פדידה)
הילה סעדה (צילום: רונן פדידה)

את תפקידה הראשון בקולנוע קיבלה הילה בסרטו עטור השבחים של ערן קולירין "ביקור התזמורת", זה קרה ממש לקראת סוף לימודיה בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין. לאחר מכן דילגה הילה בין שלל תפקידים בקולנוע בטלוויזיה ובתיאטרון  כמו "הבורר", "רמזור", "מעצר בית", "15 דקות", "בקיצור" מבית ארץ נהדרת, ובהצגה רומאו ויוליה בהאנגר גשר.

ועם כל הרזומה העשיר, נדמה שהשנה הזאת היא השנה של הילה סעדה, בת מגדל העמק. בשנה האחרונה קיבלה שלושה תפקידים ראשיים בסדרות מובילות, ופצחה בקריירה מוזיקאלית מבטיחה והחלה במסע הופעות ברחבי הארץ. בכל ראיון היא מתגאה במקום ממנו הגיעה, מגדל העמק.

השבוע, רגע לפני שהיא מגיעה להופיע באולם תרבותא ביוקנעם (יום שלישי, 29.10 בשעה 21:30) ישבנו עימה לראיון בלעדי ומעמיק.

מתי התחלת לעסוק גם במוזיקה?
"היה לנו בסטודיו של יורם שיעור כזה שנקרא יצירות אישיות, שם לראשונה כתבתי והלחנתי שיר שלם שהופעתי איתו על הבמה. הלימודים בסטודיו מאוד אינטנסיביים אתה מגיע לשם בבוקר וחוזר בלילות וכשהסתיימו לימודי המשחק פתאום התפנה לי המון זמן שהחלטתי להקדיש אותו ליצירה. רק בתום השלוש שנים אני הבנתי פתאום איזה תהליך אדיר עברתי. והתחלתי במסע כתיבה של שירים המתהווים היום לאלבום ובכלל ההופעות של המוזיקה שלי זה ריגוש שלא חוויתי אף פעם".

איך ההרגשה בהופעה לעומת תפקיד בקולנוע או בטלוויזיה?
"ואוו זאת תחושה מדהימה, אין לאן לברוח, ההופעות הראשונות במיוחד היו מרגשות, זאת ההרגשה הכי חשופה שיש ולפני כל הופעה אני מתפללת להצליח להיות שם על הבמה מכוונת, ובעיקר רוחנית בשביל הקהל שלי.  על תפקיד עובדים בצורה אחרת לגמרי, יש עבודה מעמיקה על דמות שכתבו אותה בשבילי ושם העבודה היא לעשות את כל המאמצים כדי להגיע אליה. בהופעות ובמוזיקה המאמצים הם להגיע אל עצמי".

את אדם מאמין?
"מאוד. אני באה מבית מסורתי. אנחנו לא מדליקים אש בשבת עושים קידוש ושומרים מסורת. אמא שלי מגיעה ממשפחה דתייה אז יש לנו שורשים חזקים של אמונה, חוץ מזה אני לומדת קבלה כבר כמה שנים, זה מדהים, לשנן את הטוב ואת האמונה, אני ממליצה לכולם".

אני חייבת לעצור רגע, ייך זה לשחק עם יובל סמו? אתם מצליחים לעבוד בלי לצחוק?
"וואו הצילומים של הסדרה הזאת היו מדהימים. סמו הוא אדם מדהים ומצחיק וגם רציני וחבר אמת, היה כל כך מצחיק איתו שאני לא יכולה להסביר עד כמה. פשוט כל בוקר הייתי מגיעה ליום צילום עם חיוך שלא היה יורד מימני עד סוף היום. ולעבוד עם מוני מושונוב. זאת אגדה אמיתית. אדם מדהים ופשוט וצנוע וזאת הייתה זכות ענקית לעבוד איתו".

עברו לסיפור המלא בעיתון "ידיעות הגליל"

הילה סעדה (צילום: רונן פדידה)
הילה סעדה (צילום: רונן פדידה)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות