fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היורש של סבא בוסקילה

נכד חדש נולד לגבי בוסקילה ז"ל, הנהג המיתולוגי של ראש עיריית מגדל העמק, ח"כ שאול עמור. לראשונה ייקרא על שם סבו: גבריאל
גבי בוסקילה
גבי בוסקילה (צילום: אלבום משפחתי)

יוגב וחן בוסקילה ממגדל העמק סגרו מעגל כאשר קראו לתינוק, גבריאל, על שמו של גבי בוסקילה, אחת הדמויות היותר מוכרות ואהודות במגדל העמק, שהלך לעולמו לפני שש שנים. לזוג בוסקילה בת בכורה, ולאחיו של יוגב, אורן בוסקילה, נולד אומנם בן אחרי שלוש בנות, אבל זה קרה כשאביהם עוד היה בחיים. "היה חשוב לנו שיוולד בן שיישא את זכר אבא, שינציח את שמו", מספרים האחים.

גבי בוסקילה
גבי בוסקילה (צילום: אלבום משפחתי)

גבי בוסקילה היה נהגו הוותיק של ראש עיריית מגדל העמק המיתולוגי ח"כ שאול עמור ז"ל, מאז שנת 1989. הידידות בין השנים הייתה כל כך אמיצה, עד שבוסקילה נסע אתו גם לבלגיה ושימש גם שם כנהגו, במהלך כהונתו של עמור כשגריר ישראל.

"גבי היה עבור שאול הרבה יותר מאשר נהג", מספרים בני משפחתו, "הוא עזר לו בגלל המגבלות, סעד אותו, בני משפחת עמור התייחסו לגבי כאל חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלהם", מספרים במשפחת בוסקילה.

בשבוע שעבר התקיימה חגיגת ברית המילה של גבריאל בוסקילה, באולמי איפראן במגדל העמק. בתפקיד הסנדק שימש ידיד אחר של גבי ז"ל, הרב יצחק דוד גרוסמן, נשיא מוסדות מגדל אור וחתן פרס ישראל, שסיפר איך אבד לו מטבע עם ברכה מיוחדת שקיבל במהלך אירוע של משפחת עמור, עליו שמר מכל משמר, ואיך רחל בוסקילה, רעייתו של גבי מצאה אותו. "גבריאל הכניס אור לחיינו, ואנחנו שמחים שסוף סוף נולד לנו בן זכר, שיישא את שם אבא שלנו", אומר יוגב בוסקילה.

הסיפור המלא יפורסם בידיעות הגליל

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות