fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במגדל העמק מציגים: מגרש הצרעות

במוקד עיריית מגדל העמק התקבלו לאחרונה קריאות רבות על הימצאות קנים של צרעות ודבורים. ברשות החליטו לייעל את השירות ובמקום לשכור מדביר חיצוני הכשירו עובד מקצועי במיוחד לנושא
ריסוס צרעות (צילם עצמי)
ריסוס צרעות (צילם עצמי)
ריסוס צרעות (צילם עצמי)
ריסוס צרעות (צילם עצמי)

הקיץ בשיאו וכך גם הצרעות והדבורים. במוקד העירוני במגדל העמק ובמחלקת התברואה קיבלו לאחרונה קריאות רבות של תושבים על הימצאות קינים כאלה במקומות ציבוריים שונים ברחבי העיר ודרישה להדבירם שכן אלה עלולים לסכן את התושבים ולחשוף אותם לעקיצות.

בעירייה, קיבלו החלטה לייעל את השירות ובמקום להשכיר מדביר חיצוני כפי שהיה נהוג עד כה, הכשירו את עובד מחלקת התברואה, יהודה בן עמרם, במיוחד לנושא הדברות קנים ואף רכשו עבורו חליפת מיגון תקנית.

מאז הוכשר באופן מקצועי בנושא, יוצא בן עמרם לכל קריאה שהוא עטוף מכף רגל ועד ראש בחליפת מיגון ומדביר את הקנים במקומות הציבוריים. "בימי הקיץ תדירות הקריאות גוברת. רק השבוע יצאתי לשלוש או ארבע מוקדים, במגרש משחקים ברחוב הגפן ובגן שעשועים בנחל צבי, שבסמוך אליהם משחקים ילדים רבים בימי החופש והדבר מסכן אותם" סיפר בן עמרם.

במחלקת התברואה אמרו השבוע כי מדובר בהתייעלות שכן עד לאחרונה נהגה העירייה, כפי שנוהגות מרבית הרשויות עד היום, לשכור את שירותיו של מדביר חיצוני, שירות שלעיתים היה לא זמין ובמקביל היה עולה כסף רב לרשות.

ממונה על אגף שפ"ע", דורון אלחרר אמר: "אני קורא לציבור לגלות ערנות ואם זיהו קן צרעות או דבורים במקומות ציבוריים לא להסס ולפנות באופן מיידי למוקד".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות