fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במגדל העמק הצדיעו למערכת החינוך

ערב הצדעה למערכת החינוך בעיר עמדה השנה בסימן 60 שנים למגדל העמק
מנהלי בתי הספר לדורותיהם בערב הוקרה למערכת החינוך במגדל העמק
מנהלי בתי הספר לדורותיהם בערב הוקרה למערכת החינוך במגדל העמק (צילום: דוברות מגדל העמק)

מאז שנת 2000, הפך ערב ההצדעה למערכת החינוך במגדל העמק למסורת. מאות אנשי חינוך לדורותיה של מגדל העמק הגיעו לערב ההצדעה שהתקיים בהיכל התרבות המתנ"ס בסימן 60 שנים להקמתה של העיר.

הערב אורגן על ידי מינהל החינוך בניצוחה של ראש מינהל החינוך אתי שושני שפרלינג ואת הערב הנחה הבלשן, השדרן, ומנחה תכניות בטלוויזיה אבשלום קור שאתגר את הקהל במשחקי מילים, חידות, כפלי לשון ועוד. בהמשך הערב הופיעה להקת המחול הייצוגית של מגדל העמק, להקת ביה"ס "האר"י" וכמו כן הוקרן סרט על בוגרי מערכת החינוך במגדל העמק שסיפרו על תרומת החינוך במגדל העמק לחייהם ולהצלחתם.

במהלך הערב, העניק ראש העיר אלי ברדה את אות יקיר מערכת החינוך במגדל העמק למפקח המתכלל חיים לק.

הגננות אורנה מועלם, ברוריה אבוטבול, מרים מגירוב, אסתר קדוש, טלי קופליק והמורות בלה ז'בוטינסקי, גבי דוידזון, טליה שרון, טובה קריסטל, רבקה מידן, שולמית מור, סמדר ורדי, חנה סעדיה, חנה מורד, אילנה ממן ומנהלת ביה"ס "האר"י" אילנה כהן, הפורשות, קיבלו תעודות הוקרה על תרומתן רבת השנים למערכת החינוך במגדל העמק.

בהמשך הערב עלו לבמה כל מנהלי בתי הספר במגדל העמק לדורותיהם וכמו כן כל מנהלי המחלקות במערכת החינוך לדורותיהם וקיבלו גם הם תעודות הוקרה על תרומתם רבת השנים למערכת החינוך בעיר ולגידול דורות רבים של ילדים ותלמידים במערכת החינוך המוצלחת המתקיימת בעיר.

ראש העירייה אלי ברדה דיבר במהלך הטקס על השנים הראשונות של העיר מגדל העמק, שנים בהן אומנם שלט המחסור והחומר שהמורים וההורים התגברו על כך על ידי חום, אהבה וחינוך הילדים. "מערכת החינוך במגדל העמק חוגגת 60 שנים ואנו מצדיעים מתוך הערכה והוקרה לכל אנשי החינוך לדורותיהם על תרומתם למערכת החינוך תוך הקרבה, מסירות ואהבה. להיות איש חינוך זו שליחות ואלו הם האנשים.

מנהלי בתי הספר לדורותיהם בערב הוקרה למערכת החינוך במגדל העמק
מנהלי בתי הספר לדורותיהם בערב הוקרה למערכת החינוך במגדל העמק (צילום: דוברות מגדל העמק)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות