fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדרך לחתונה נתקעים

הרכב נתקע בדרך לחתונה. הרב השאיל לחתן והכלה ממגדל העמק את רכבו הפרטי כדי שיגיעו לאולם. "דבר כזה לא קרה לי בחיים, תודה ענקית לרב ותלמידים שלו", מסכם מקסים מולר החתן המאושר
עזרה משמיים. הזוג מולר (צילום: שי לוזון)
עזרה משמיים. הזוג מולר (צילום: שי לוזון)
עזרה משמיים. הזוג מולר (צילום: שי לוזון)
עזרה משמיים. הזוג מולר (צילום: שי לוזון)

את היום הכי חשוב בחייהם, היום בו נישאו, לא ישכחו מקסים מולר ממגדל העמק ואשתו הטרייה תמר מיארה, שהתחתנו באצולת העמק בעפולה, ולא רק בגלל החתונה המפוארת והשמחה שעברו, אלא ובעיקר בגלל אירוע שקרה בדרך לאולם, אירוע שיאשר חרוט בזיכרונם עוד שנים ארוכות.

מקסים ותמר הנרגשים, נתקעו ביום הצילומים באזור המעיינות בגלבוע, לאחר שהרכב שלהם שבק חיים. "כל מה שעשנו לא הועיל. האוטו סרב להתניע", הם סיפרו. בשיאה של הדרמה, כאשר נראה היה שאין ישועה, נשלחו לעברם מושיעים משמיים. "לפתע עבר לידנו מיניבוס של רב ותלמידיו שיצאו לטיול באזור. הם ראו את המצוקה אליה נקלענו ומיד נרתמו לעזור", הם משחזרים.

אלא שגם העזרה משמיים לא עשתה יותר מדי רושם על הרכב התקוע. "לאחר מאמצים רבים שלא נשאו פרי, נתן לנו הרב את האוטו החדש שלו, כדי שלא נאחר לחופה. זו הייתה מחווה שלא כל אחד היה עושה ואנחנו מודים להם מאוד על כך"

בני הזוג השאירו את הרכב של הרב שחילץ אותם וסייע להם להגיע לאולם בחנייה של האולם והוא בא לאסוף אותו למחרת היום. "דבר כזה לא קרה לי בחיים, תודה ענקית לרב ותלמידים שלו", מסכם מקסים מולר.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות