fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: פורסם מכרז להחלפת גגות האסבסט בשכונת נוף העמק

לאחר שנים רבות של מאמצים של ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה, נמצא תקציב להחליף את גגות האסבסט בשכונת 'נוף העמק' במגדל העמק ובימים האחרונים פורסם מכרז לביצוע הפרויקט היקר והמורכב
גגות אזבסט במגדל העמק
גגות אזבסט במגדל העמק

בשורה משמחת לתושבי שכונת נוף העמק במגדל העמק: לפני כשבוע פורסם בשעה טובה המכרז להחלפת גגות האסבסט בשכונת נוף העמק. כזכור, כבר לפני מספר שנים החל ראש העיר אלי ברדה במאבק לרתום את המדינה לסייע לתושבי השכונה להחליף את גגות האסבסט המסוכנים.

גגות אזבסט במגדל העמק
גגות אזבסט במגדל העמק

במהלך השנים קיבל ראש העיר הבטחות משרים וחברי כנסת לסייע לתושבי השכונה לפנים משורת הדין ואף קיבל הבטחה שלטונית משר השיכון דאז אורי אריאל אך דבר לא התבצע בסופו של דבר.

לפני מספר חודשים הודיעו שר השיכון יואב גלנט וסגנו ז'קי לוי לראש העיר אלי ברדה כי החליטו להיענות לדרישתו והקצו לפרויקט תשעה מיליון שקלים. ביום חמישי האחרון כאמור התפרסם המכרז לפיו את העבודה יוכל לבצע אך ורק קבלן בעל רישיון לטיפול ופינוי אסבסטים מטעם משרד להגנת הסביבה. כמו כן הוחלט כי את גגות האסבסט יוחלפו בגגות רעפים אדומות.

יש לציין כי את הפרויקט המורכב הטיל ראש העיר ברדה על מנכ"ל החברה הכלכלית שלמה קציר והרשות תיידע את תושבי "נוף העמק" בכנס "שיתוף-ציבור" עם ראש העיר אלי ברדה והנהלת העיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות