fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מבקש את תמיכתכם לתקופת כהונה נוספת. אסור להפסיק את תנופת הצמיחה והפיתוח"

ראש העיר בית שאן, רפאל בן שטרית, בפנייה אל התושבים לקראת הבחירות המקומיות
רפי בן שטרית (צילום דוברות העירייה)
רפי בן שטרית (צילום דוברות העירייה)

לקראת הבחירות המקומיות, שייערכו ב-30 באוקטובר 2018  פנה ראש העיר בית שאן, רפי בן שטרית אל תושבי העיר וביקש את תמיכתם בו לכהונה נוספת. בן שטרית מבקש את התמיכה "כדי להמשיך וליצור עתיד טוב יותר, עבורכם ועבור ילדיכם, בבניין העיר ובפיתוחה", לדבריו. הוא כותב, בין השאר, כי העירייה בראשותו נמצאת כיום בעיצומה של עשייה בלתי נלאית למען פיתוח וצמיחה בכלל ולמען רווחת התושבים בפרט ולכן "אסור להפסיק את תנופת הצמיחה והפיתוח".

 רפי בן שטרית (צילום דוברות העירייה)
רפי בן שטרית (צילום דוברות העירייה)

עוד כותב ראש העיר: "אני נחוש להמשיך לשרת אתכם, תושבי העיר, אנחנו נחושים להמשיך לפתח את העיר ולהפוך אותה לעיר מובילה בישראל בכל התחומים. במהלך ארבע שנים וחצי הוכחנו כי אין חלום שלא ניתן לממש; הצלחנו להבריא את העירייה ולהשיג עצמאות כלכלית, הקמנו ופיתחנו עוגנים כלכליים, חברתיים ותרבותיים; שיפצנו ושדרגנו שכונות קיימות ובנינו שכונות חדשות, כמענה לביקוש הרב של אנשים, מתוך העיר ומחוץ לה, לבנות בה את ביתם.

"אני משוכנע שהציבור בבית שאן שותף לתחושה שהצלחנו לבנות כאן קהילה ערכית שהיא דוגמה ומופת, ליצור  מערכת חינוך מצוינת, לקיים פעילות תרבותית ללא הפסקה, לאפשר דיור איכותי למשפחות צעירות ולייצר תנופה אדירה בפיתוח אופק תעסוקתי לדור העתיד, על ידי הבאתם של עשרות מפעלים לפארק צבאים. אני חש את התמיכה, את האהדה ואת הפרגון ויודע שיחד נוכל לכל אתגר בעתיד".

את פנייתו אל התושבים ראש העיר חותם במלים: "תושבים יקרים, אני מבקש את אמונכם ותמיכתכם בי וברשימה המעולה שנציג בהמשך, בבחירות הקרובות, כדי שנוכל לחזק ולהעמיק את חותם העשייה שטבענו וממשיכים לטבוע בעירנו היקרה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות