fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מאמין בקיום, לא בדו קיום. אין דרך אחרת מלבד לחיות ולהמשיך ביחד"

אמר ראש העיר נצרת, עלי סלאם, בכנס לקידום הייצוא בחברה הערבית של המכון לייצוא והמשרד ליוויון חברתי, שהתקיים בנצרת, בהשתתפות השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל ונגידת בנק ישראל קרנית פלוג.
עלי סלאם (צילום יצחק סולומון)
עלי סלאם (צילום יצחק סולומון)

"אני מאמין בקיום, לא בדו קיום. אין דרך אחרת מלבד לחיות ולהמשיך ביחד", אמר ראש העיר נצרת, עלי סלאם, בכנס לקידום הייצוא בחברה הערבית של המכון לייצוא והמשרד לשוויון חברתי, שהתקיים אתמול בנצרת, בהשתתפות השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל ונגידת בנק ישראל קרנית פלוג. "בשביל להתקיים צריך לעשות. זה חשוב לעתיד של הילדים שלנו. נצרת זאת עיר השלום, עיר עולמית. אם נצרת מתקיימת בשלום ושוויון אז כל המגזר הערבי גם כן כך", אמר סלאם.

עלי סלאם (צילום יצחק סולומון)
עלי סלאם (צילום יצחק סולומון)

עוד אמר עלי סלאם: "יש שינוי במגזר הערבי הרבה בזכות השר גילה גמליאל. אני רוצה שיסתכלו עליי כמו ראשי ערים במדינת ישראל ויתייחסו אלינו כמו כולם. יש לנו אנשי עסקים שאנו גאים בהם. הם רוצים שוויון והם תורמים למדינת ישראל לא פחות מאנשי העסקים היהודים".

ראש העיר נצרת מחה: "לא יתכן שבעיר נצרת יש 14 אלף דונם עם 100 אלף תושבים. זאת בושה שאנו לא יכולים להתרחב. כולם סגרו מסביבנו ואנחנו לא יודעים לאן להתרחב. חייבים את עזרת הממשלה בנושא הזה".

סלאם סיכם ואמר: "קיבלנו בשנה שעברה את פרס החינוך הארצי ונמשיך להשקיע בכך ואנו זקוקים לעזרת הממשלה בנושא כמו גם בנושא בניית חדרים לתיירים כי נצרת היא עיר תיירות עולמית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות