fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לתשומת לב המושאלים: בהפועל נצרת עילית לא בונים עליכם לעונה הבאה

שחקנים כמו אפיק כהן, איליה קרסיק, דולב בק, דין נפסו, אביב כהן ואחרים יחפשו לעצמם קבוצה אחרת
אפיק כהן (משמאל) במדי מגדל העמק (צילום חגאג רחאל)
אפיק כהן (משמאל) (צילום חגאג רחאל)

בהפועל נצרת עילית אין כוונה להחזיר לסגל בעונה הבאה אף אחד מהשחקנים הצעירים המושאלים, שכרטיס השחקן שלהם אמור לחזור אוטומטית למועדון, בטענה שאף אחד מהם לא הטביע את חותמו בקבוצה בה שיחק ולכן לפחות בשלב זה, הם לא מתאימים לליגה הלאומית. "שישחקו עוד עונה בליגות הנמוכות ואחר כך נעשה בחינה מחודשת של מעמדם", אמר גורם במועדון.

אפיק כהן (משמאל) במדי מגדל העמק (צילום חגאג רחאל)
אפיק כהן (משמאל) במדי מגדל העמק (צילום חגאג רחאל)

לנצרת עילית כ- 10 מושאלים בליגות הנמוכות, ביניהם אפיק ואביב כהן ששיחקו בהפועל מגדל העמק, איליה קרסיק ששיחק בעין מאהל, דולב בק ששיחק בהפועל בית שאן, דין נפסו מעירוני טבריה ואחרים.

אפיק כהן הוא המושאל הבכיר ביותר, שסומן כמי שעשוי להשתלב בעתיד בבוגרים, אלא שהדעה לגביו היא שחוסר הסבלנות שלו היה בעוכריו. "במקום להילחם על הדקות שלו בליגה הלאומית הוא הלך לליגה א' וגם שם לא הביא מספרים שיחזירו אותו לקבוצה", אומרים בנצרת עילית.

המנהל המקצועי של הפועל נצרת עילית, רועי כהן, אמר בתגובה שטרם התקבלה החלטה בנושא וכי השבוע תתקיים ישיבה בנוגע למושאלים. "בכל מקרה הם יקבלו הודעה על החלטתנו", הבהיר כהן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות