fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליקוורניק: "פלוט הוא האיש הנכון במקום הנכון"

חבר מועצת העיר נצרת עילית, רוני ליקוורניק, שהלך "על עיוור", אחרי ראש העיר רונן פלוט והצטרף לרשימתו 'נצרת עילית החדשה', כשהוא, כמו כולם, אפילו לא יודע באיזה מקום יוצב, לא מצטער על החלטתו.
רוני ליקוורניק
רוני ליקוורניק (צילום: יצחק סולומון)

חבר מועצת העיר נצרת עילית, רוני ליקוורניק, שהלך "על עיוור", אחרי ראש העיר רונן פלוט והצטרף לרשימתו 'נצרת עילית החדשה', כשהוא, כמו כולם, אפילו לא יודע באיזה מקום יוצב, לא מצטער על החלטתו. "העובדה ש- 11 חברי מועצה הלכו אחרי רונן בעיניים עצומות מראה שכולם מאמינים באיש, בעבודתו ובתרומתו לעיר, למרות שהוא רק שנתיים בתפקיד".

 

רוני ליקוורניק
רוני ליקוורניק (צילום: יצחק סולומון)

רוני ליקוורניק הוא אחד משלושה חברי מועצה (האחרות הן ברכה ברוב ועירית שחר), חברי סיעת עורי עיר, סיעתו של ראש העיר לשעבר שמעון גפסו, אומר כי אינו מרגיש שהוא בוגד בדרך זו או אחרת או בעיקרון זה או אחר. "מה שעומד לנגד עיני כחבר מועצה זה אך ורק תושבי העיר. לפני חמש שנים חשבתי שגפסו הוא המתאים לנהל את העיר, קרה מה שקרה ומאז עברו הרבה דברים ששינו את פני העיר, היום אני משוכנע בכל כוחי שרונן פלוט הוא האיש הנכון במקום הנכון, לכן החלטתי להתייצב מאחוריו".

-ומה אם לא תוצב במקום ריאלי?

"אני מאמין באיש וביכולות שלו וזה לא קשור במקום בו יציב אותי ברשימה. אני חושב שרונן הוא האיש הנכון במקום הנכון וצריך לתת לו את הכוח לעשות למען העיר. בשנתיים בהן הוא כאן הוא כבר הוכיח שהוא בולדוזר אמיתי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות