fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לזכר הנופלים בראש מורכן ובלב כואב

טקס התייחדות עם זכר הנופלים התקיים אמש * הגליל. הטקס הועבר בשידור ישיר באמצעות הפייסבוק
פלוט מניח זר פרחים על אחת האנדרטאות בעיר (צילום עצמי)
פלוט מניח זר פרחים על אחת האנדרטאות בעיר (צילום עצמי)

בראש מורכן ובלב כואב. עיריית נוף הגליל קיימה אמש טקס התייחדות עם זכר נופליה. הטקס הועבר בשידור ישיר באמצעות הפייסבוק. היום ב 11:00 ראש העיר רונן פלוט יעמוד בצפירה יחד עם דיירי בית אבות "ארבל", בטקס שיתקיים בהתאם לתקנות הבריאות ובהשתתפות קציני פיקוד העורף

הטקס התקיים ברחבת אנדרטת יד לבנים ובהתאם לתקנות הבריאות, ללא קהל . השנה, בצל הקורונה, לא נוכל לקיים טקסים עם קהל אבל ביום הזיכרון הזה, אולי יותר מתמיד, אנחנו מבקשים רק לחבק, לכבד ולהתייחד בכאב ובגעגוע", אמר ראש העיר רונן בדברים שנשא בטקס "הרבה צער ידעה הארץ הזו, אבל גם הרבה גילויי סולידריות וערבות הדדית אותם אנו חווים בימים אלה ממש, בעיצומה של מלחמה עם אויב בלתי נראה שמאיים על שגרת חיינו . האם מישהו תיאר לעצמו שחיילי צה"ל יידרשו למשימה מבצעית שעיקרה לחלק מצרכי מזון לבתי משפחות בערי ישראל?".

"ללכת בדרכם"

עוד אמר פלוט: "מי היה יכול לדמיין לעצמו שיחידות עילית בצה"ל, הקומנדו והצנחנים יישלחו לעיר בני ברק כדי לספק אוכל לארוחת הסדר ערב חג הפסח? אילו הנופלים היו בחיים, הם היו גאים בצבא העם. גאים בלוחמים שמבצעים את משימות הקורונה במסירות ללא גבול, חלקם לא ראו את הבית יותר מ- 40 יום".
ראש העיר פלוט סיים את נאומו בנימה אופטימית ודיבר על הצו המחייב אותנו לקיים את צוואת הנופלים בהמשך בניית הארץ וחיזוקה "ללכת בדרכם זה לעשות למען המדינה, לבנות בתים, לשתול עצים, לסלול כבישים ולשאול את עצמינו כל יום מחדש מה עוד אנחנו יכולים לעשות על מנת להיות ראויים להקרבה הגדולה".ראש העיר רונן פלוט יקיים היום בשעה 11:00 טקס התייחדות ברחבת בית אבות ארבל יחד עם קציני וחיילי פיקוד העורף. בתי הספר התיכוניים אורט אלון ושרת יקיימו טקסים בשיחות זום התלמידים והעירייה תשדר אותם במהלך היום בעמוד הפייסבוק של ראש העיר.
אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות