fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לזכרו של שמואל ירקוני ז"ל

במסגרת פרויקט "התחלה טובה" סייעה עמותת "נעלה- נצרת עילית למען הזולת", לתלמידים ממשפחות פחותות יכולת להגיע מוכנים לפתיחת שנת הלימודים ולזכרו של תושב העיר שהלך לעולמו

בעמותת "נעלה- נצרת עילית למען הזולת", בניהולו של משה גרוסמן, סיימו עם פתיחת שנת הלימודים את פרויקט "התחלה טובה", במסגרתו סייעו בציוד לבתי הספר עבור תלמידים ממשפחות פחותות יכולת.

שמואל 1

העמותה דוגלת בנתינת עזרה מותאמת לצרכיו של המקבל ב100%, ולכן במקום לחלק ערכות ציוד מוכנות, מחלק משה לעשרות משפחות שוברים בסכום של 200 ₪ למימוש עבור ציוד לימודי בחנות "צעצועי דניאל", ובכך מאפשר למשפחות לקנות בדיוק את מה שהם צריכים. בנוסף נתרמים לעמותה ילקוטים חדשים ומשומשים במצב מצוין מתושבי העיר ומחולקים למי שצריך.

"התגובות המרגשות של ההורים והילדים בהחלט מצדיקות את המאמצים ונותנים את הכוחות להמשיך", אומר משה גרוסמן, שמביא כדוגמה אימא חד הורית, שקיבלה שובר וילקוט עבור בתה סיפרה שהיא מרגישה שזה ממש נס. "היא אמרה שלמרות שהלימודים מתחילים ב-1 לספטמבר היא הייתה צריכה להסביר לביתה שתוכל לקנות לה ציוד רק ב-10 לחודש כשתיכנס המשכורת, וכשקיבלה הילדה את הילקוט ושמעה שיש לה ציוד לתחילת השנה היא שמחה כל כך", אומר גרוסמן.

גרוסמן מבקש להודות לסמי מתואלי וצוות "צעצועי דניאל" על עזרתם להצלחת המבצע. פרויקט "התחלה טובה" מוקדש השנה לעילוי נשמת שמואל בן חיים וקלרה ירקוני ז"ל, מוותיקי נצרת עילית שהלך לעולמו לפני כחודש.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות