fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"להתגייס לשירות קרבי ושמירה על ערכי המדינה"

חבר מועצת העיר נצרת עילית, איתי רק, נפגש עם צעירים לפני גיוס וסיפר להם על השירות הצבאי המשמעותי שעבר, בו שירת כלוחם
שרות קרבי. איתי רק (צילום עצמי)
שרות קרבי. איתי רק (צילום עצמי)

במפגש עם בני נוער תושבי נצרת עילית, אשר שמעו את חזונו בנוגע לגיוס והשירות בצה"ל, סיפר להם איתי רק על השירות הצבאי המשמעותי אשר שירת כלוחם, מפקד צוות וסמל מחלקה בחיל התותחנים והוסיף: "מעבר לתרומה האדירה למדינה דאגנו כרשות לצ'פר את החיילים בסדיר והחיילים המשוחררים".

"השירות הקרבי במסגרת פיקודית היה עבורי זכות מוסרית וחובה אזרחית, אני גאה שיש לי זכות להמשיך ולשרת את המדינה גם במילואים. אני קורא לכל מי שיש את היכולת הרפואית והפיזית לתרום למדינה ולהתגייס לשירות המשמעותי ביותר, מעבר לתרומה האדירה לביטחון המדינה, זכיתי לחוות אתגרים משמעותיים ביותר שתרמו רבות להתבגרות האישית שלי ולתהליך קבלת החלטות"., אמר להם רק.

שרות קרבי. איתי רק (צילום עצמי)
שרות קרבי. איתי רק (צילום עצמי)

חבר המועצה, אשר בתפקידו הקודם הוביל את תחום הצעירים בעיר הוסיף. "נצרת עילית יודעת לתגמל את החיילים שלה. כמחזיק תיק הצעירים, הובלנו שורת צעדים למען החיילים בסדיר ולחיילים המשוחררים, חילקנו פליזים חמים לימים הקרים, תיקים למתגייסים, ימי עיון והכוונה מקצועית בלימודים ובתעסוקה, מלגות ועוד".

רק התייחס לנתוני הגיוס האיתנים בעיר ואמר: יש לנו נוער מצוין, איכותי וערכי ואחוזי הגיוס בשנים האחרונות מעידים על כך. עלינו, הנהגת העיר להמשיך לדחוף למעלה את נתוני הגיוס בכלל ולקרבי בפרט".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות