fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא עוד מעצמה גרעינית

האצטדיון העירוני בעפולה, סמי עופר, טרנר, נתניה והמושבה מציגים פרויקט חדש: משאירים את הגרעינים בחוץ
הגרעינים בחוץ. האצטדיון בעפולה
הגרעינים בחוץ. האצטדיון בעפולה

האצטדיון העירוני בעפולה זוכה בשנים האחרונות למחמאות מכל מי שמתארח בו. החל בקבוצות הליגה הלאומית שמגיעות למשחקים, המשך באנשי ערוץ הספורט שמציינים בשידורים את משטח הדשא הנהדר ואת הסדר והניקיון ועד אנשי ההתאחדות שהחליטו לקיים משחק של אחת מהנבחרות הצעירות במתקן המרשים.

הגרעינים בחוץ. האצטדיון בעפולה
הגרעינים בחוץ. האצטדיון בעפולה

עמית אשכנזי שמנהל את המתקן ביד רמה מבנייתו ועד היום הודיע השבוע כי האצטדיון העירוני בעפולה נכנס לפיילוט ניסיון עם האצטדיונים הגדולים בארץ, כמו סמי עופר בחיפה, המושבה בפתח תקווה, טוטו טרנר בבאר שבע, האיצטדיון בנתניה ועוד, שעיקרו הוצאת הגרעינים ממגרשי הכדורגל.

אשכנזי הסביר השבוע כי הוא וצוותו משתדלים להעניק לכל מי שמגיע לאצטדיון חוויית צפייה ברמה הגבוה ביותר, "כמו שמובן לכל שלא מפצחים גרעינים במופע בהיכל התרבות כך אנחנו מבקשים להימנע מפיצוח גרעינים במגרש הכדורגל ושמירה על אסתטיקה וניקיון של המתקן".

אשכנזי לא מודאג מתגובות האוהדים ואומר כי הוא מאמין שהאוהדים ידעו להעריך את השמירה על ניקיון המגרש וההרגשה הנהדרת בישיבה במתקן מסודר ונקי. הוא ציין כי לקראת העונה שבפתח הוא מאחל הצלחה לעירוני הפועל עפולה ומקווה שהקהל הרב שיגיע לתמוך בקבוצה ימשיך ליהנות ממתקן ושירתים ברמה הגבוהה ביותר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות