fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא נפסיק לשיר (ולנגן)

רואי כהן ודניאל בלוצרקובסקי, שני חברים טובים מנצרת עילית, עומדים מאחורי הצמד 'אבן שוק', שעושה את צעדיו הראשונים בעולם המוסיקה בצעדי ענק * הסינגל הראשון כבר באוויר, האלבום בתכנון והשמיים הם הגבול
צמד אבן שוק (צילום יואב אולימפיו)
צמד אבן שוק (צילום יואב אולימפיו)

צמד אבן שוק הוציא לאחרונה סינגל ראשון, "חבק את עצמך", שכבר זכה להשמעות ברדיו האזורי. מאחורי אבן שוק עומדים שני חבר'ה צעירים  מנצרת עילית, רואי כהן, בן 17, תלמיד י"ב בבית הספר אורט אלון ודניאל בלוצרקובסקי, בן 20, שנמצא בשרות לאומי. אגב, הסינגל צולם ברחובות נצרת עילית על ידי הצלם המקומי מיקי שטרית וזכה למעלה מ-  20 אלף צפיות ביו טיוב בשבוע אחד.

החיבור ביניהם נוצר במהלך עבודה משותפת. דניאל כתב מילים, רואי ניגן ואביו, אלי כהן, נפעם מהצלילים. אלי כהן: "זה קרה לפני 10 חודשים, שמעתי אותם ואמרתי שיש פה משהו לא רגיל ושהם חייבים לעשות עם זה משהו וכך נולד הצמד".

היום אחרי 10 חודשים יש להם סינגל, השני אוטוטו יוצא והאלבום מתוכנן לצאת בסוף 2019.

דניאל כותב כבר מגיל קטן. "מאז שאני זוכר את עצמי אני כותב", הוא מספר,  רואי כבר מגיל 12 מלחין וכותב. לפני מספר שנים חיממו את טונה שהופיע במתנ"ס ברקוביץ, הם הופיעו בכל מיני במות פתוחות. מדי פעם הם מוזמנים להופעות.

-מה מקור השם שלכם?

רואי: "זה על שם המשחק אבן נייר ומספריים, יש מקומות בארץ שקוראים  לזה אבן שוק, המשמעות היא ששני ילדים משחקים על החיים שלהם".

-באיזה סגנון אתם שרים?

דניאל: "הסגנון שלנו הוא היפ הופ, ראפ, זה משהו שלא ניתן להגדיר, אפילו בוסה נובה יש בשירים שלנו".

-לאן אתם שואפים להגיע?

רואי: "רוצים להגיע לבמות הכי גדולות. קיסריה? לא יודע, רוצים שיקראו את הטקסטים שלנו, במהלך השנים האחרונות עבדנו עם המון אומנים וכולם אמרו שהטקסטים מאוד חזקים ועמוקים והם מדברים לכל אחד ואחת, לכל גיל".

-הרשות המקומית עוזרת לכם?

דניאל: "כן, מחלקת החינוך עוזרת לנו, הם אפילו הוציאו חולצות עם הכיתוב 'נוער נצרת עילית גאה בצמד אבן שוק'. אנחנו מודים להם על התמיכה".

-איפה אתם רואים את עצמכם בעוד 5 שנים?

רואי: "רואה עצמי עושה מוסיקה שאני אוהב ומתפרנס ממנה ומופיע מול קהל שאוהב את המוסיקה שאני עושה".

דניאל: "להופיע בבמות הכי גבוהות בפני קהל גדול ונאמן ועם שלושה אלבומים שלנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות