fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לאלמוג יש בטן מלאה על מה שעשו לו, אבל הוא האחרון שיפתח את הפה וילכלך"

כבר חצי שנה משמש שחקן הבית של הפועל עפולה, אלמוג שנקר, כשחקן אימונים * הסיבה: ההנהלה היוצאת לא הצליחה להעביר אותו בבקרה * בעידן החדש מייחלים סביבתו לפריחה מחודשת
אלמוג שנקור בפעולה (צילום חגאג רחאל)
אלמוג שנקור בפעולה (צילום חגאג רחאל)

קשר אלמוג שנקר, מהכישרונות הגדולים שצמחו בהפועל עפולה בשנים האחרונות, ששיחק בעונה שעברה בהרכב אצל המאמנים אופיר בן חיים מובני בן זקן, הפך העונה לשחקן אימונים. שנקר, בן 22, יחד עם שחקן בית אחר, שנהר מורד, לא  עבר בקרה ובמשך חצי שנה מתאמן בלבד, אך אל מתלבש במשחקים. בעונה שעברה רשם 15 הופעות בליגה וזכה לשבחים רבים על יכולתו.

אלמוג שנקור בפעולה (צילום חגאג רחאל)
אלמוג שנקור בפעולה (צילום חגאג רחאל)

"לאלמוג יש בטן מלאה על מה שעשו לו, אבל הוא האחרון שיפתח את הפה וילכלך", אומר שחקן בהפועל עפולה. בעוד ששנהר מורד הרים ידיים ועזב לליגה א', שנקור נשאר בקבוצה וכעת הוא שם את מבטחו בהנהלה החדשה, שתדאג להעביר אותו בבקרה והוא יחזור למגרשים לאחר חצי שנה בלי כדורגל.

בסביבתו אמרו כי הוא בונה על ראש העיר, אבי אלקבץ, שידאג לשחקן בית תושב העיר, על רקע ההתנהלות הבעייתית בהנהלה הקודמת בעניינו של שנקור. בקבוצה מספרים כי מדובר בבחור שקט וחברותי, מקובל בחדר ההלבשה. "מה שעשו לו זה סיכול ממוקד", אומר שחקן בקבוצה.

שנקור גדל בבית הספר לכדורגל של הפועל עפולה מגיל 5 ועשה דרך ארוכה מאז עד לבוגרים. למעט הפסקה בת שנתיים שיחק תמיד בעפולה. במחלקת הנוער סיפרו בעבר כי מדובר בבחור שהוא לא כוכב גדול, אבל שחקן שהאופי שלו יביא אותו למקומות גבוהים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות