fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כפרי אזולאי לא רוצה שהבן דן יהיה כדורגלן

כפרי אזולאי, שעשה קריירה מרשימה בקבוצות באזור, מסביר: "כאבא אהיה מאושר אם יצליח, אבל אהיה עוד יותר מאושר אם יפנה לתחום אחר ויצליח בו".
דן אזולאי (צילום אבי רביבו)
דן אזולאי (צילום אבי רביבו)

דן אזולאי,  שעולה לכתה י"ב באורט עפולה, בסך הכל בן 17, שרק העונה עלה לקבוצת הנוער של המועדון, עושה את צעדיו הראשונים בקבוצה הבוגרת של הפועל עפולה וקיבל דקות משחק בגביע הטוטו, נגד הפועל פתח תקווה והשבוע נגד הפועל אשקלון.

דן אזולאי (צילום אבי רביבו)
דן אזולאי (צילום אבי רביבו)

דן אזולאי, יכול לשחק במגוון תפקידים, כקשר אחורי וקדמי ובהגנה בצד שמא, נדד בשנים האחרונות בין מחלקות הנוער של נצרת עילית, מגדל העמק ומכבי חיפה ומצא בית חם בהפועל עפולה

אבא של דן, כדורגלן העבר כפרי אזולאי, לא מתבייש להצהיר: "לא רוצה שהבן שלי יהיה כדורגלן". כפרי אזולאי, שעשה קריירה מרשימה בקבוצות באזור, מסביר: "כאבא אהיה מאושר אם יצליח, אבל אהיה עוד יותר מאושר אם יפנה לתחום אחר ויצליח בו".

-הוא מזכיר אותך ביכולות שלו?

"יש בו הרבה דברים שלא היו לי ולהיפך. הלוואי ויגיע כמה שיותר רחוק, הרבה יותר ממני, למרות שאני חוזר ואומר שהייתי מעדיף שיצליח בתחום אחר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות