fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כל שדרת הניהול על טהרת הנשים

כל יום במכללה הטכנולוגית נוף הגליל הוא 'יום האישה'
נשות המכללה הטכנולוגית נוף בגליל (צילום עצמי)
נשות המכללה הטכנולוגית נוף בגליל (צילום עצמי)

כל יום במכללה הטכנולוגית נוף הגליל הוא 'יום האישה', כל שדרת הניהול והמנהלה מורכבת מנשים, החל ממנכ"לית המכללה תרצה ריבק, דרך סגנית מנהלת בית הספר להנדסאים, אריאלה דוייטש ועד לדיקנית סיגל גופר, מנהלת מדור לימודי חוץ וקורסים, רינת וייסבאום. בתפקידים נוספים עומדות בחזית, מדור הרישום בראשות לסלי קושניר ושירן טייפלד, מנהלת החשבונות עפרית פלד,  והן רבות רבות, רונית מדר, אתי אמסלם, ענת פרידה, שירלי הרשקו  שרהל'ה אהרון חג'ג' , שלי שכטר, מירב הרוניאן, ריטה חורי, בלה לודשניקוב וכמובן מרצות המכללה וראשת מגמת הנדסת אדריכלות ועיצוב פנים – ריקי מעוז.

תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה אשר חרתה על דגלה את קידום הנשים וקידום סטודנטיות בלימודי הנדסה וטכנולוגיה, ברכה לרגל יום האישה: "במכללה כל יום הוא יום האישה, יש כאן מארג נשי מוביל, מנהיג, המטרה המרכזית שלי כמנכ"לית המכללה היא להוביל את הסטודנטיות לפרוץ דרך במסלולי הנדסה וטכנולוגיה, בכל התחומים. זה אפשרי וזה יקרה", אומרת ריבק.

עדכוני חדשות מנוף הגליל!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות