fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ככה זה כשיש שניים

גל קעטבי ויהונתן כהן מתמודדים על המקום של יובל שאוט הפצוע * והמנהל המקצועי קובע: "אנחנו מחפשים חלוץ בכיר" * מעניין מי יפתח היום נגד הפועל איכסאל
גל קעטבי (צילום חגאג רחאל)
גל קעטבי (צילום חגאג רחאל)

בקיץ, כשהצוות המקצועי של הפועל נצרת עילית בנה את הקבוצה, ההתקפה שלהם כללה על הנייר את חוליו סזאר הברזילאי ולצידו המפציץ הגדול של הפועל עפולה, יובל שאוט, שחצה קווים. שני החלוצים צעירים שהגיעו, גל קעטבי ממכבי חיפה ויהונתן כהן מהפועל תל אביב, אפילו לא חלמו לפתוח והיו אמורים לשמש כמחליפים ולעלות מהספסל.

גל קעטבי (צילום חגאג רחאל)
גל קעטבי (צילום חגאג רחאל)

אלא שכאמור, פציעתו של שאוט טרפה את הקלפים וקעטבי וכהן מצאו עצמם פותחים בהרכב הראשון, הרבה יותר מוקדם ממה שהם בעצמם תכננו.

במשחק נגד רמת השרון (1-1) פתח קעטבי, שגילה יכולת חלשה והוחלף במחצית השנייה על ידי יהונתן כהן. לפני המשחק נגד הפועל אשקלון לקח המאמן הוכנבוים את שני החלוצים לשיחות אישיות. לקעטבי הסביר שקיבל צ'אנס לפתוח בהרכב וכעת כהן יקבל את ההזדמנות. לכהן אמר שזו ההזדמנות שלו להוכיח את עצמו. כהן כאמור פתח בהרכב, גילה יכולת חלשה והוחלף על ידי קעטבי, שגילה יכולת משופרת והביא לתנופה במשחק של נצרת עילית.

בסביבתו של קעטבי, שהיה מפציץ במחלקת הנוער של מכבי חיפה והחלים מפציעה קשה, אומרים שסבלנות היא מילת המפתח. "מתחשלים רק ממכות", אומרים מקורביו. יונתן כהן לעומתו זוכה לתמיכה מאנשי ערוץ הספורט, השדרן ערן זהבי והפרשן שייע פיגנבוים, שמפליגים בשבחים  בכל פעם שהוא נוגע בכדור. מעניין למה… אגב, פיגנבויים הגיע לצפות בכהן יחד עם בני משפחתו, במשחק אימון בגרין בטרום העונה.

יהונתן כהן (צילום חגאג רחאל)
יהונתן כהן (צילום חגאג רחאל)

אגב, כשכהן הוחלף נגד אשקלון, הוא זכה למפגן תמיכה יוצא מהכלל של המאמן ירון הוכנבוים, שקרא לעברו: "יופי יונה", מחא לו כפיים ואף טפח על שכמו. יושבי הספסל לא ידעו אם לצחוק או לבכות למראה מפגן האהדה של המאמן.

לסיכום: שני השחקנים הצעירים קיבלו הזדמנות לפתוח בהרכב, שניהם לא הרשימו ומעניין יהיה לראות למי ייתן לפתוח במשחק הערב, נגד הפועל איכסאל בעילוט. המנהל המקצועי רועי כהן הבהיר השבוע: "אנחנו מחפשים חלוץ בכיר על מנת שנהיה קבוצה איכותית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות