fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוכב קבוצת הנוער של הפועל נצרת עילית עודד צקול בדרך לליגת העל

בית"ר ירושלים והפועל באר שבע מתעניינות במסגרת תקציב השקעה בשחקנים בעלי פוטנציאל * מאמנו סמי מיכאלוב: "הוא עבר בשנתיים האחרונות תהליך של התבגרות ולקיחת אחריות, הוא שחקן שובר שוויון"
18 שערים העונה. עודד צקול (צילום חגאג רחאל)
סוף סוף הזדמנות בהרכב. עודד צקול (צילום חגאג רחאל)

בית"ר ירושלים והפועל באר שבע מגלות עניין בעודד צקול, כוכב קבוצת הנוער של הפועל נצרת עילית, העולה הטרייה לליגת העל. צקול צפוי לקבל זימון לפתיחת האימונים של אחת משתי הקבוצות, במסגרת ההשקעה שלהן בשחקני עתיד שעשויים להתפתח לכוכבים.

16 שערים העונה. עודד צקול (צילום חגאג רחאל)
20 שערים העונה. עודד צקול (צילום חגאג רחאל)

נודע כי בין סוכנו של השחקן, אדם קידן ולבאר שבע ובית"ר ירושלים כבר החלו שיחות ראשוניות בנוגע לכשרון הצעיר, הנחשב כבעל פוטנציאל גדול להצליח והשקעה בו עשויה להניב בעתיד סכומים גבוהים עבור מי שישקיע.

צקול, כדורגלן העונה לנוער 2018/19 של ידיעות הגליל, תושב מגדל העמק, חייל בשרות צבאי סדיר, בן 20, כבש בעונה החולפת 18 שערי ליגה ועוד שניים במסגרת הגביע והיה השחקן המשמעותי ביותר במסע העלייה של קבוצת הנוער של נצרת עילית. יכולתו הגבוהה לא נעלמה מעיני הסקאוטים, שעקבו אחריו במהלך העונה החולפת.

צקול כבר 6 שנים במחלקה, מגיע לאימונים בטרמפים או באוטובוסים. "זה לא פשוט, אבל הוא האמין במחלקה שלנו, האמין שמכאן יוכל להרים את הקריירה שלו”, מפרגן לו מאמנו סמי מיכאלוב, "הוא היה שחקן משמעותי אצלנו, עבר בשנתיים האחרונות תהליך של התבגרות ולקיחת אחריות, הוא שחקן שובר שוויון וזה לא דבר של מה בכך ששחקן שלנו מבקיע 20 שערים ונבחר למלך שערי הליגה".

צקול שיחק העונה בנוער אבל התאמן בקבוצה הבוגרת, שם שותף ב-6 משחקי ליגה (ב-5 מהם הקבוצה הפסידה…) וצבר ניסיון הכרחי. "אם יעבוד קשה ויתמיד הוא יכול להגיע רחוק", אומרים בהפועל נצרת עילית וכבר קבעו תג מחיר לילד: חצי מיליון דולר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות