fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: שירן ראובן מונה למאמן הפועל נצרת עילית

האיש שהעלה את הקבוצה לליגה הארצית חוזר, הפעם כמאמן בלבד וינסה להשאיר את הקבוצה בליגה. "אני שמח ונרגש לחזור הביתה, זה מרגיש לי טבעי ומתבקש, המצב לא פשוט"
שירן ראובן חוזר. עם היו"ר אלי מלדסי והמנהל חנן ביניאשוולי
שירן ראובן חוזר. עם היו"ר אלי מלדסי והמנהל חנן ביניאשוולי (צילום עצמי)

שירן ראובן, האיש שהעלה את הפועל נצרת עילית בעונה שעברה כמאמן שחקן לליגה הארצית, מונה הבוקר (שני) חוזר לקבוצה. ראובן ידריך את הקבוצה עד סיום העונה, בעקבות הפסקתו של ליאור אנגלמן וכמו כן יאמן גם בעונה הבאה. ראובן היה האופציה הראשונה של המועדון, אלא שהוא התעקש להמשיך כמאמן/ שחקן. כעת חוזר ראובן רק בתפקיד המאמן. הוא ידריך את הקבוצה בשני המשחקים שנותרו, נגד כפר יונה (ראשון הבא) בבית ונגד ג'ת בחוץ, בתקווה להשאיר את הקבוצה בליגה.

שירן ראובן חוזר. עם היו"ר אלי מלדסי והמנהל חנן ביניאשוולי
שירן ראובן חוזר. עם היו"ר אלי מלדסי והמנהל חנן ביניאשוולי

"אני שמח ונרגש לחזור הביתה, זה מרגיש לי טבעי ומתבקש, המצב לא פשוט, אך מהיכרות שלי עם המערכת אני בטוח שנעמוד ביעד ונישאר בליגה הארצית".

היו"ר אלי מלדסי, בקיץ שירן היה האופציה הראשונה שלנו לאימון, היו חילוקי דעות שהובלו לפרידה, הוא מכיר את המערכת יותר טוב מכולם ואין מתאים ממנו לנסות להשאיר את הקבוצה בליגה, מקווים שהוא יעמוד במשימה".

ראש העיר, רונן פלוט, המלווה את הקבוצה, אמר כי הוא נותן גיבוי מלא ליושב ראש עמותת הספורט אלי מלדסי ולמנהל הקבוצה חנן ביניאשווילי. "אני נותן להם גיבוי מלא, מקווה שהשינויים שעשו בקבוצה ישאירו אותה בליגה, חשוב שלעיר תהיה קבוצת כדורסל לפחות בליגה הארצית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות