fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל נצרת עילית: נברו וחג'בי עזבו, שבי מנשרוב נשאר

"המשימה להרכיב סגל לא פשוטה שכן התקציב לא גדל ויש תחרות רבה על כל שחקן", אומר יו"ר הקבוצה אלי מלדסי.
שבי מנשרוב (צילום עצמי)
שבי מנשרוב (צילום עצמי)

בקבוצת הכדורסל הפועל נצרת עילית ממשיכים בהכנות לעונה הבאה. הקבוצה מנהלת משא ומתן עם מספר שחקנים, במטרה להשלים את הסגל, שיתחיל להתאמן באמצע אוגוסט, תחת הדרכתו של שירן ראובן, כשהעונה תתחיל באוקטובר. "המשימה לא פשוטה שכן התקציב לא גדל ויש תחרות רבה על כל שחקן", אומר יו"ר הקבוצה אלי מלדסי.

שבי מנשרוב (צילום עצמי)
שבי מנשרוב (צילום עצמי)

השחקנים שחתומים בקבוצה הם בר ראובן, דגן ליכט, חן ענבי, לידור בן דוד והרכז נטע גל, שהגיע מעמק חפר ועמית פישמן. מי שעזבו את הקבוצה הום רועי נברו ובר חג'בי. נברו היה הכדורסלן המצטיין בעונה החולפת וחתם בהפועל עכו, בעוד שחג'בי חתם בהפועל מגדל העמק/ עמק יזרעאל. היו"ר מלדסי: "רצינו שיישארו, הם קיבלו הצעות כספיות גבוהות שלא יכולנו להתחרות בהן".

מי שנשאר בקבוצה הוא המקומי שבי מנשרוב, שנסע לטיול בלתי מוגבל בארצות הברית ובקבוצה חששו כי יחמיץ את העונה. לאחרונה נוצר קשר עם מנשרוב, שנתן הסכמתו לתנאים שהוצעו לו והוא צפי לחזור לארץ בשבועות הקרובים ולהצטרף לאימוני הקבוצה. היו"ר אלי מלדסי: "אנחנו שמחים ששבי ממשיך אתנו, הוא שחקן בית חשוב ומקווים שאתו נעשה עונה יפה".

אגב, לרשות הקבוצה יעמוד האולם המשופץ בבית ספר אלון, שעבר לאחרונה שיפוצים נרחבים. היו"ר מלדסי: "ראש העיר רונן פלוט מודע לצורכי הקבוצה ואנחנו מודים לו על שיפוץ האולם, לאחר עשרות שנים שהאולם לא שופץ".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות