fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: הפועל נצרת עילית פותחת עונה עם צביון מקומי

היו"ר אלי מלדסי: "עם חיזוק מספר שחקנים איכותיים, שישדרגו את הקבוצה, אני מקווה שנתברג בחלק העליון ולא נהיה במאבקי תחתית * המאמן שירן ראובן: "אעשה הכל על מנת להעמיד קבוצה אטרקטיבית שתסב גאווה לתושבי העיר"
הפועל נצרת עילית פותחת עונה (צילום עצמי)
הפועל נצרת עילית פותחת עונה (צילום עצמי)

קבוצת הכדורסל של הפועל  נצרת עילית פותחת את עונתה השנייה בליגה הארצית, בתקווה שהעונה הקרובה לא תהיה כמו החולפת, בה ניצלה מירידה רק ברגע האחרון.

הפועל נצרת עילית פותחת עונה (צילום עצמי)
הפועל נצרת עילית פותחת עונה (צילום עצמי)

לאחר קיץ של עבודה קשה ומאתגרת כשגולת הכותרת היא לאתר ולהביא מספר רב ככל האפשר של שחקני בית. אחרי מאמצים רבים שנעשו, סגל הקבוצה מתבסס רובו על שחקנים תושבי העיר שיהיו הבסיס של הקבוצה.

היו"ר אלי מלדסי: עם חיזוק מספר שחקנים איכותיים, שישדרגו את הקבוצה, אני מקווה שנתברג בחלק העליון ולא נהיה במאבקי תחתית. כל שחקן נבחר בקפידה מבחינה חברתית ומקצועית. אני מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה שמזוהה עם העיר מה שלא היה בשנים האחרונות וזאת ההזדמנות לשחקני בית, שעדיין משחקים בקבוצות מחוץ לנצרת עילית, לבוא ולקחת חלק במאמצים שנעשים כדי להעמיד קבוצת  כדורסל איכותית בעיר".

המאמן שירן ראובן: "בשעה טובה העונה יוצאת לדרך, אחרי קיץ ארוך של עבודה קשה והרבה מחשבה לגבי בחירת הסגל. שני קווי מחשבה הנחו אותנו בהקשר זה: להביא שחקנים צעירים, רעבים, כאלו שיבואו כל ערב לתת 100% מאמץ ולהחזיר את השחקנים המקומיים שיהוו זהות לקבוצה וחיבור לעיר. אני שמח מאוד שהצלחנו בשני המישורים, הקבוצה שופעת בצעירים כישרוניים לצד חמישה שחקנים בני המקום".

שירן ראובן הוסיף ואמר: "אני שמח שסוף סוף יוצאים לדרך וכראש המערכת המקצועית, אעשה הכל על מנת להעמיד קבוצה אטרקטיבית שתסב גאווה לתושבי העיר".

משחקי הקבוצה יערכו באולם הספורט של בית ספר  אלון המחודש והמשודרג. "וכאן אני מבקש להודות לרונן פלוט ראש העיר, על הסיוע והתמיכה", אומר היו"ר מלדסי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות