fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: הפועל נצרת עילית מסובכת בתחתית

הפסד בית מביך לכדורסלני הפועל נצרת עילית, שמסבך את שחקניו של המאמן ליאור אנגלמן במאבקי הירידה לליגה א'. הקבוצה הפסידה השבוע בביתה נגד האחרונה בטבלה כרמיאל בתוצאה 76-80, לאחר מאבק צמוד ומותח, במשחק ברמה נמוכה ביותר. ביקורת על המאמן
ליאור אנגלמן
ליאור אנגלמן צילום: אדריאן הרבשטיין

הפסד בית מביך לכדורסלני הפועל נצרת עילית, שמסבך את שחקניו של המאמן ליאור אנגלמן במאבקי הירידה לליגה  א'. הקבוצה הפסידה השבוע בביתה נגד האחרונה בטבלה כרמיאל בתוצאה 76-80, לאחר מאבק צמוד ומותח, במשחק ברמה נמוכה ביותר.

ליאור אנגלמן
ליאור אנגלמן צילום: אדריאן הרבשטיין

נצרת עילית הפסידה לקבוצה שעד למשחק ניצחה פעם אחת בלבד ובמשחק הראשון בכרמיאל זכתה בניצחון חוץ בהפרש 15 נקודות. "אם לא ניצחנו את כרמיאל את מי כן ננצח?", היו שתהו.

בקבוצה נשמעה ביקורת כלפי ניהול המשחק של ליאור אנגלמן, על כך שנתן לבר חג'בי אשראי גדול מדי ביום בו היה חלש ועל כך שלא נתן יותר מדי אשראי למתאזרח קליי אוואנס.

יושב ראש הקבוצה, אלי מלדסי, זימן ישיבת חירום בה יבקש הבהרות מהמאמן. בשבוע הבא מצפה לקבוצה קרב תחתית נוסף נגד מעלות. "נעשה כל מה שצריך כדי להשאיר את הקבוצה בליגה הארצית, אומר היו"ר מלדסי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות