fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל מגדל העמק משותקת

יו"ר הקבוצה אלי אלפסי, פרש מהקבוצה. גורמים בעירייה הציעו את תפקיד היו"ר לויקי ברנס, שניהל בעבר את הקבוצה, אך הוא סירב
אלי אלפסי (צילום עצמי)
פרש. אלי אלפסי (צילום עצמי)

הפועל מגדל העמק משותקת בשלב זה. נכון, עד פתיחת משחקי ליגה א', אי שם בחודש אוקטובר יש עוד המון זמן, אבל השיתוק שאחז בקבוצה מדאיג שחקנים רבים והם מתחילים לחפש לעצמם אופציות אחרות.

יושב ראש הקבוצה בשנה האחרונה, אלי אלפסי, פרש מהקבוצה, לא לפני שהשאיר שולחן נקי. גורמים בעירייה הציעו את תפקיד היו"ר לויקי ברנס, שניהל בעבר את הקבוצה, אך ברנס סירב. "הבעיה היא שאין יותר מדי אנשים שמוכנים לבוא לכדורגל", אומר גורם ספורטיבי בעיר, "עבורם זה להכניס ראש בריא למיטה חולה".

עוד שם שהוכר לתפקיד היו"ר הוא הנרי אפרגן, שגם הוא לא ימהר לחזור לקבוצה.

הקיפאון במועדון קורה כאשר ברקע נעשית מאמצים לאיחוד עם נצרת עילית ועמק יזרעאל, שככל הנראה לא יובילו בסופו של דבר לשום מקום. "כשיסיימו עם נושא האיחוד יקבלו בום בפנים, כי פתאום יבינו שצריך להקים מהר את הקבוצה", אומר הגורם הספורטיבי.

מאמן הפועל מגדל העמק בעונה החולפת, מוטי קריספיל, שהתבקש להתייחס למצב הקבוצה, אמר: "הכל משותק כרגע, אין לי מושג מה קורה ומה הולך לקרות, אף אחד לא מדבר איתי או עם השחקנים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות