fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"יש תכנית להקים עשר תחנות משטרה חדשות במגזר"

הצהיר מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך, בכנס לשכת עורכי הדין באילת: "בכוונתנו להקים עשר תחנות נוספות במגזר ולחזק תחנות משטרה קיימות, כולל בנצרת"
המפכ"ל בכנס באילת (צילום עצמי)
המפכ"ל בכנס באילת (צילום עצמי)

בכירי עולם המשפט, התקשורת, הממשלה והכנסת נטלו חלק בכנס לשכת עורכי הדין ה-16 בראשותו של עו"ד אפי נוה שהסתיים בסוף השבוע האחרון באילת.

אחד מאורחיו החשובים של הכנס היה מפכ"ל המשטרה, רנ"צ שדיבר בנאומו על המהפכות המתוכננות במשטרה. יו"ר מחוז הצפון בלשכת עורכי הדין, עו"ד חאלד חוסני זועבי, הביע בפני המפכ"ל דאגה רבה על מצב הפשיעה בעיר נצרת וביקש לשמוע ממנו על אופן הטיפול בה. "יש בעיר נצרת תיירות פנים שגדלה והולכת אבל הבעיה היא שגם הפשיעה בה היא רבה, כולל תופעת הנשק הבלתי חוקי והפגיעה בתדמית ובכלכלת העיר והמדינה", אמר עו"ד זועבי.

המפכ"ל בכנס באילת (צילום עצמי)
המפכ"ל בכנס באילת (צילום עצמי)

בתגובה לפנייתו של יו"ר המחוז אמר המפכ"ל כי "המגזר הערבי תובע ומתחנן לשיטור. אני מקווה שההבטחות שניתנו לנו בעניין, ימומשו. לא נטפל בעיר נצרת בגלל שהיא עיר תיירות אלא בגלל שיש בה אזרחים כמו בכל מקום אחר בישראל. יש לנו תכנית להקים עשר תחנות משטרה חדשות במגזר ולחזק נוספות קיימות".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות