fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ישראל ויינשטיין מוותיקי נצרת עילית חגג יום הולדת 90

ויינשטיין נישא ב- 1954 לתקווה, ירושלמית דור שלישי בארץ. הם הביאו לעולם ארבעה ילדים: דינה, אוסנת, יפתח ושלהבת, יש להם 12 ילדים ו- 4 נינים. בשנת 1960 הגיע לנצרת עילית, שהייתה עיר צעירה בתחילת הדרך, נקראה קריית נצרת ומרדכי אלון ז"ל עמד בראשה ומאז הוא מתגורר בה.
ישראל ויינשטיין
ישראל ויינשטיין (צילום עצמי)

ישראל ויינשטין מוותיקי ומבוני נצרת עילית, חגג בראש השנה יום הולדת 90.

ויינשטיין נולד בבסרביה, חלק ארץ שהיה שייך אז לרומניה וכיום שייך למולדובה. את מוראות השואה עבר כילד ואיבד את הוריו ואת אחותו. בשנת 1944 עלה לארץ לאחר מסע ארוך ומיגע. בגיל 16 עבר הכשרה של הפלמ"ח והשתתף בפעולות חשאיות בחטיבת יפתח. היה ממקימי קיבוץ יפתח על גבול הצפון ולבנו היחיד קרא יפתח.

ישראל ויינשטיין
ישראל ויינשטיין (צילום עצמי)

לאחר קום המדינה גויס לצה"ל וקיבל מספר אישי 1884 (אז התחילו ב-1000), שירת כנהג תובלה והיה בין הראשונים שחצו את תעלת סואץ .

ויינשטיין נישא ב- 1954 לתקווה, ירושלמית דור שלישי בארץ. הם הביאו לעולם ארבעה ילדים: דינה, אוסנת, יפתח ושלהבת, יש להם 12 ילדים ו- 4 נינים.

בשנת 1960 הגיע לנצרת עילית, שהייתה עיר צעירה בתחילת הדרך, נקראה קריית נצרת ומרדכי אלון ז"ל עמד בראשה ומאז הוא מתגורר בה. "העיר השתנתה מאוד", הוא אומר, "זו לא העיר שהכרתי".

טויינשטיין עבד כנהג סמיטריילר בגליל העליון במשך עשרות שנים ללא שום תאונה עד יציאתו לגמלאות. "מעולם לא הייתה לי תאונה או עבירת תנועה", הוא מתגאה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות