fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יריב פורמן נבחר לכדורגלן המצטיין של נוער הפועל מגדל העמק

"יריב הוא ערך מוסף בכל הפרמטרים. כשחקן הוא ממוקד מטרה, אוהב לעבוד קשה, תמיד רוצה להשתפר וללמוד כל הזמן, מעבר לכך יריב ילד מקסים עם אישיות נעימה מאוד", מסביר מאמנו, עומרי ביטון

שוער קבוצת הנוער של הפועל מגדל העמק, נבחר לשחקן המצטיין בעונת המשחקים החולפת, בערב חגיגי שארגנו ראשי המחלקה במעמד ראש העיר,   אלי ברדה. "לא מעט בזכותו של יריב עמדנו במשימה ונשארנו בליגה", ציין המאמן עומרי ביטון, את הסיבה לבחירתו בפורמן לכדורגלן המצטיין.

ראש העיר אלי ברדה מעניק למצטיין יריב פורמן (צילום עצמי)
ראש העיר אלי ברדה מעניק למצטיין יריב פורמן (צילום עצמי)

פורמן, בן 17.5, תלמיד כיתה י"א בבית הספר אורט שרת בנצרת עילית, החל את הקריירה במדי הפועל נצרת עילית, נדד בין מספר קבוצות עד שהגיע לקבוצת הנוער של מגדל העמק, שעלתה לליגה הארצית לנוער.

"יריב הוא ערך מוסף בכל הפרמטרים. כשחקן הוא ממוקד מטרה, אוהב לעבוד קשה, תמיד רוצה להשתפר וללמוד כל הזמן, מעבר לכך יריב ילד מקסים עם אישיות נעימה מאוד", מסביר מאמנו, עומרי ביטון, "ללא ספק יריב תרם את חלקו בפאן המקצועי ועזר לנו להביא נקודות, שעזרו לנו לעמוד במטרות ולראייה הוא קיבל את תואר השחקן המצטיין של העונה".

-מה קורה אתו בעונה הבאה?

הוא מאוד מרוצה במגדל העמק והחיבור חיובי מאוד . אנחנו רוצים שהוא ימשיך אתנו גם לעונה הבאה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות