fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ירון הוכנבוים לא שודרג ונשאר בהפועל נצרת עילית

הוכנבוים אומנם לא שודרג בשכרו, אך נושא המענקים נשאר פתוח וההערכה היא שהמנכ"ל ברעם יבוא לקראתו כמחווה של רצון טוב.
ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)
ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)

מייד עם סיום העונה הקודמת פנה מאמן הפועל נצרת עילית, ירון הוכנבוים, למנכ"ל הקבוצה גיל ברעם, וביקש שדרוג בשכרו, למרות שלמאמן היה הסכם כבר מחודש אוקטובר בנוגע לעונה הבאה. המנכ"ל ברעם התנגד בתוקף וקיבל חיזוק מראש העיר, רונן פלוט, שאמר במסיבת סיום העונה ש"אנשים השתגעו, דורשים תוספות שכר כאילו הם בליגה העל". פלוט לא התכוון ספציפית להוכנבוים, אלא דיבר בכלליות על דרישות השכר של השחקנים.

ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)
ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)

לירון הוכנבוים הייתה אפשרות להשתחרר מההסכם עד ה- 31 במאי. ההערכה היא שאם היה מקבל הצעה טובה לא היה מהסס לעבור לקבוצה אחרת.

משנשאר סופית בנצרת עילית, החל המאמן לעבוד על העונה הבאה. הוכנבוים אומנם לא שודרג בשכרו, אך נושא המענקים נשאר פתוח וההערכה היא שהמנכ"ל ברעם יבוא לקראתו כמחווה של רצון טוב.

הוכנבוים: "אמרתי שאם אעזוב זה יהיה רק לטובת משהו יותר טוב. קבוצה מהליגה הלאומית עם תוספת של 3000 שקל, זה לא יותר טוב מבחינתי מהפועל נצרת עילית, כאן התחברתי למקום ולאנשים. הצעה מהליגה הלאומית הייתה משנה את התמונה. זה לא חשוב כי הכל מאחורינו ואני עם הפנים לליגה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות