fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ירדן כהן רשאי לפתוח את העונה

החוזה שלו אושר בבקרה התקציבית. כזכור, ירדן כהן היה עם רגל וחצי בחוץ, לאחר שהפועל עפולה הציעה לו חוזה לשלוש שנים עם שכר דמיוני, כשבסופו של דבר התברר שאין ממש בהצעה. בשל כך השחקן לא יצא עם הקבוצה למחנה האימונים בבולגריה.
ירדן כהן
ירדן כהן במדי נצרת עילית (צילום: חג'ג ראחל)

אחרי קיץ מטלטל, קיבל הכדורגלן ירדן כהן אישור רשמי לפתוח את העונה, לאחר שאושר על ידי הבקרה התקציבית. ירדן כהן צפוי להיות היום בסגל למשחק פתיחת העונה נגד מכבי הרצליה ולהשתלב במהלך המשחק.

כזכור, ירדן כהן היה עם רגל וחצי בחוץ, לאחר שהפועל עפולה הציעה לו חוזה לשלוש שנים עם שכר דמיוני, כשבסופו של דבר התברר שאין ממש בהצעה. בשל כך השחקן לא יצא עם הקבוצה למחנה האימונים בבולגריה.

ירדן כהן (צילום יצחק סולומון)
ירדן כהן (צילום יצחק סולומון)

כשחזר ירדן כהן מהרפתקת הפועל עפולה, גילה שהצוות המקצועי לא אהב את התנהגותו והטיל וטו על חזרתו לקבוצה. בסופו של דבר הצליח המנכ"ל גיל ברעם לרכך את המנג'ר שמעון הדרי והמאמן רפי בוקילה וכהן חזר לקבוצה. אתמול כאמור עבר החוזה שלו בבקרה התקציבית. "עשינו מאמץ אדיר עבורו, עכשיו הוא צריך להוכיח לנו על המגרש שלא טעינו", אומר המנכ"ל ברעם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות