fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יפיפיה בחיק הטבע

מה עשתה אנה שפירו בגלל השעמום * על מה גאה איציק סעדה? * ואיפה בילתה אתי רובין ביום הולדתה?
איזה נוף, איזה יפה. אנה שפירו ( צילום עצמי)
איזה נוף, איזה יפה. אנה שפירו ( צילום עצמי)

היפיפיה אנה שפירו מנוף הגליל, מבואסת קשות מההסגר שהוטל עלינו  ומחודש בלי עבודה. מרוב שעמום, יצאה לטייל בפארק הסמוך לביתה (100 מטר…) ותפסה צילום כמו דוגמנית אמיתית. יפה לה…

*אתי סעדה מנוף הגליל, סיימה בהצטיינות את לימודי המשפטים. עכשיו היא מתמחה במשרד 'וייסגלס אלמגור' הנחשב. אבא איציק סעדה מתמוגג מנחת.

*מנכ"ל הפועל נוף הגליל, גיל ברעם והאישה מורן ממוסך הקריה, חגגו יום הולדת 21 לסנדביצ'ית  שלהם נועם. מזל טוב.

*חבר מועצת העיר נוף הגליל, מנחם גנדל והג'וניורית מושקי, הפגינו הופעה אחידה עם מסכות אחידות, 100 מטר בלבד מהבית….

חבר המועצה מנחם גנדל והבת מושקי שומרים על הנהלים (צילום עצמי)
חבר המועצה מנחם גנדל והבת מושקי שומרים על הנהלים (צילום עצמי)

* ראובן (גולני) כהן מנוף הגליל, סטודנט באוניברסיטת חיפה, החליט לפנק את ההורים אתמול (פסח שני) ואת המשפחה עם המון בשרים על האש. אבא אליהו לונגו מרוצה.

*מנהל 'אולמי האושר' בעפולה, חיים טוניאן, דאג שהלקוחות לא ידאגו ויפחדו מהקורונה, כל הבאים בשערי הקייטרינג התקבלו בכפפות ומסכות, חגיגה לעיניים. רק בריאות.

מזל טוב אתי

*עורכת הדין אתי רובין, חגגה יום הולדת 48 ביום ראשון האחרון. הבעל רוני בורטה רובין, לקח אותה לטייל ב… 'מרכזה'. בנסיבות רגילות הם בטח היו חוגגים בלונדון או בני יורק. מזל טוב.

יום הולדת במרכזה. אתי ורוני רובין (צילום עצמי)
יום הולדת במרכזה. אתי ורוני רובין (צילום עצמי)

*המוהל העפולאי, יהודה חודדה, חיוני ביותר למשק העבודה בימים טרופים אלה. המדור קלט אותו עמל גם בצל הקורונה למען תינוקות עם ישראל ועורך בריתות מילה מתוך שמחה. אשריו.

*סמסו נשיקות, חיבוקים והמון המון אהבה לנועה אלגרבלי מעפולה, שקיבלה הצעת נישואין מרגשת מאהוב ליבה חננאל עמר, אף הוא מעפולה. מברוק.

*מאמן הכושר חיים בוארון מעפולה, לא מוותר לעצמו ומעת לעת, בצל הקורונה ועל פי כל הכללים יוצא לאימון במרחבי העמק, ריצה וחיזוק, סחתיין.

*משגיח הכשרות בעפולה, יהודה ויזל, עסוק עד מעל לראש, למדור נלחש שויזל התחדש בנעלי 'ניו בלאנס', מתרוצץ בין המחלקות השונות, קורונה, לא קורונה, ויזל בשטח.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות