fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יעקב זוהר הסיר את מועמדותו לתפקיד מנכ"ל עיריית נצרת עילית

היועצת המשפטית של העירייה, הקשתה בכל הקשור להשכלתו של זוהר וטענה כי עליה לבדוק את התעודות שהביא ממוסד חינוכי בקולומביה. זוהר: "הודיתי לראש העירייה בחום על האמון בי והודעתי לו כי איני מעוניין לשמש כמנכ"ל עיריית נצרת עילית".
פרש מהמרוץ. יעקב זוהר צילום עצמי
פרש מהמרוץ. יעקב זוהר צילום עצמי

 

 

מי שאמור היה לקבל את תפקיד מנכ"ל העירייה בנצרת עילית, יעקב זוהר, הודיע ברביעי בבוקר כי החליט לפרוש מהמרוץ אחר התפקיד שטאוייש עד לאחרונה על ידי עו"ד ערן בר רבי.

ביום שלישי הובא המינוי של זוהר, בעל קשרים ענפים בלכוד, בפני ועדת המינויים של עיריית נצרת עילית, שם הקשתה היועצת המשפטית של העירייה, עו"ד אולגה גורדון, בכל הקשור להשכלתו של זוהר וטענה כי עליה לבדוק את התעודות שהביא ממוסד חינוכי בקולומביה.

פרש מהמרוץ. יעקב זוהר צילום עצמי
פרש מהמרוץ. יעקב זוהר
צילום עצמי

יעקב זוהר, ששימש בעבר בעוזר מנכ"ל נמל חיפה כראש מועצה ממונה בטורעאן ובבוסתן אל מרג', אמר בתגובה: "כמי שיש לו רקורד מוכח של עשייה ציבורית שזכתה להערכה רבה ולהכרה בכל משרדי הממשלה – קיוויתי לתרום מיכולותיי למען עיריית נצרת עילית ותושביה. לצערי התהליך הפורמאלי, שאותו עברתי בהצלחה במספר רב של מקומות ובהם מספר משרדי ממשלה, נקלע ללא צורך להטלת חשד בכשרים. אין לי מה להסתיר ועם זאת לא זו אווירת העבודה שנחוצה בנצרת עילית בעת הזו. הודיתי לראש העירייה בחום על האמון בי והודעתי לו כי איני מעוניין לשמש כמנכ"ל עיריית נצרת עילית".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות