fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יעל ארד, גל נבו וגל פרידמן יזניקו את מסע האופניים בגליל

פסטיבל "רוכבים גליל" ייפתח מחר למסלולי רכיבת שטח ורכיבת כביש ברחבי הגליל. 20 אלף איש צפויים לקחת חלק במסע
רוכבים בגליל
סובב גליל מערבי (צילום: דוד עינב)

הקיץ הלוהט אוטוטו מאחורינו והסתיו שבפתח הינו הזדמנות נפלאה להכיר את הגליל מזווית חדשה: ברכיבה על אופניים. הגליל, שידוע כמקום אטרקטיבי לרוכבי אופניים, יפתח השנה במסורת של פסטיבל "רוכבים גליל", שיאגד תחת כובע אחד את כל אירועי הרכיבה האטרקטיביים של הגליל.

השקת הפסטיבל תתקיים מחר (3.10.12) , באירוע "הירדן נהר של שלום". במסגרת האירוע יתקיים מסע אופניים חוצה עמק, אותו יזניקו יעל ארד, גל נבו וגל פרידמן.

מדובר במסלול מעגלי עם שלוש דרגות קושי שונות, שמתחיל ומסתיים בגני חוגה. מסלול הרכיבה מציע נופים וטבע שישלבו פעילות מגוונת המתאימה לכל גיל: מבריכות שחיה, מתקני שעשועים לילדים ועד מופע אקסטרים מרהיב של קפיצות ופעלולים על אופניים.

יעל ארד מזניקה
יעל ארד מזניקה (צילום: דוד עינב)

במסגרת הפסטיבל יתקיימו אירועי רכיבת שטח, טיולי רכיבת כביש אתגרית ורכיבה במסלולים הירוקים, בהובלת מדריכי רכיבה מקצועיים מקומיים ובעלות סמלית בלבד. למעלה מ- 20 אלף אנשים צפויים לקחת חלק פעיל בטיולים השונים.

הפסטיבל הוא פרי יוזמה של משרד התרבות והספורט, המשרד לפיתוח הנגב והגליל, הרשות לפיתוח הגליל ובשיתוף עם משרד התיירות, איגוד האופניים, קק"ל ורשות הטבע והגנים.

לדברי מנכ"לית המשרד לפיתוח הנגב והגליל, אורנה הוזמן בכור: "פסטיבל רוכבים גליל מעודד את התושבים לעסוק בפעילויות שמשלבות הנאה ובריאות. זו גם הזדמנות מצוינת לאפשר למבקרים לקבל הצצה לאיכות החיים של התושבים המקומיים, שחיים בעמקים ובהרים הקסומים שלנו. בהמשך החורף נערוך פסטיבלים נוספים כמו פסטיבל הזית ופסטיבל הציפורים, שימשכו קהל רב של אנשים, וכבר בימים אלו אנו נערכים לקליטתם".

מדוושים בגליל
מדוושים בגליל (צילום: דוד עינב)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות