fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ילדי עפולה יאיירו את ספר הקורונה הראשון

סופרת הילדים סיגל מגן סיימה בימים אלה את ספר הילדים הראשון שעוסק בנגיף הקורונה והשלכותיו וגייסה את ילדי הצוות של מרכז רפואי העמק לאייר את האיורים של הספר.
ספר הקורונה הראשון | ילדי הסגל מאיירים לספר הילדים החדש (צילום עצמי)
ילדי הסגל מאיירים לספר הילדים החדש (צילום עצמי)

"סבְתָא שׁוּלָה גָּרָה בַּעֲפוּלָה, לֹא הִרְשׁוּ לָהּ לָצֵאת לִקְנִיּוֹת כְּמוֹ שֶׁהִיא רְגִילָה. עַכְשָׁיו מְסֻכָּן לָצֵאת – יֵשׁ בַּחוּץ מַחֲלָה". כך מתחיל סיפור הילדים הראשון בישראל ככל הנראה, שכתבה סופרת הילדים סיגל מגן.

את ההחלטה לכתוב סיפור ילדים אודות התפשטות נגיף הקורונה קיבלה מגן, בעקבות הפרסום אודות היזמה של ראש העיר אבי אלקבץ ומנהל מרכז רפואי 'העמק' ד"ר זיו רוזנבוים לפני כשבועיים על פתיחתו של בית ספר לילדי הסגל של בית החולים שם עבדה אימה כאחות משך שנים ארוכות.

השבוע, לאחר שסיימה את כתיבתו של ספר הילדים היא ביקשה להשמיעו, בהקראת בכורה, לילדי הסגל הרפואי, כאות הוקרה על העבודה הקשה של הוריהם בימים אלה. בנוסף, הפתיעה מגן את הילדים כאשר בישרה להם שהם נבחרו לאייר את האיורים של הספר החדש ואף הסבירה להם כיצד לעשות זאת.

במהלך המפגש הווירטואלי שהתקיים אמרה מגן לילדים: "החלטתי לכתוב ספר ילדים לאחר שראיתי את כל הדברים הטובים שראש העיר אבי אלקבץ עושה למען ילדי העיר וביניהם פתיחת בית ספר לילדי סגל העובדים של מרכז הרפואי 'העמק' שם עבדה אימי".

ראש העיר אבי אלקבץ התייחס למחווה של הסופרת מגן ואמר: "הקשר של העיר עפולה עם סיגל מגן הוא ארוך שנים ואנחנו שמחים שילדי הסגל הרפואי זכו לשמוע את הספר ראשונים ואף לאייר את האיורים. זאת התודה שלנו להוריהם על העבודה הקשה שהם משקיעים בימים אלה כדי להציל חיים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות