fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יזרעאל-גלבוע זכו בפעם השנייה ברצף באליפות ליגת הרוגבי בישראל

אליפות שנייה ברציפות לקבוצה מהגלבוע * המצטיין במשחק היה גיא מטיסיס מיזרעאל-גלבוע * המאמן אמיר בויטלר: "גאה בשחקנים על הזכייה. הם הראו שיש להם לב ענק. זו אליפות של כל תושבי הגלבוע"
חוגגים אליפות (צילום צחי ריזל)
חוגגים אליפות (צילום צחי ריזל)

 

יזרעאל-גלבוע זוכים באליפות הרוגבי לעונת 2017-18! אליפות שנייה ברצף לאחר עונה לא קלה עם עליות ומורדות. במשחק הגמר השני שנערך בקיבוץ יזרעאל, לעיני למעלה מ-600 צופים, הפסידו אמנם שחקני האלופה 19-13 לאס"א ת"א, אך בסיכום שני המשחקים (ניצחון חוץ 20-11 לפני שבוע) זוכים שחקניי יזרעאל-גלבוע באליפות ומניפים את צלחת האליפות.

חוגגים אליפות (צילום צחי ריזל)
חוגגים אליפות (צילום צחי ריזל)

משחק הגמר בקיבוץ יזרעאל, התקיים במתכונת של ההפנינג משפחות ססגוני, כאשר מאות מתושבי הגלבוע והסביבה הקדימו להגיע כבר משעות הבוקר ולקחת חלק בטורניר רוגבי עבור ילדים בגילאים 10, 12 ו-14 ששחקו בין מספר מועדונים. המצטיין במשחק היה גיא מטיסיס מיזרעאל-גלבוע, ואילו הקפטן יניק קפשוק הניף את צלחת האליפות למה שסימן את האות לתחילת החגיגות ולציון ההישג הגדול. המאמן אמיר בויטלר: "הרגשה קצת חמוצה אחרי המשחק, אבל- אליפות היא אליפות! אני גאה בשחקנים על  הזכייה. הם הראו שיש להם לב ענק. זו אליפות של כל תושבי הגלבוע".

הפועל יזרעאל-גלבוע מסיימת עונה גדולה במהלכה לא הפסידה משחק ליגה, והיא מסיימת גם את הליגה הסדירה במקום הראשון, וזוכה בכך לשלל תשבחות של ראשי ותושבי מוא"ז הגלבוע. ליגת הרוגבי (ענף אולימפי כזכור) מתנהלת בישראל בצורת 2 סיבובים בין 8 קבוצות הליגה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות