fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר נצרת עילית: "הייתי בטוח שזה יסתיים הרבה לפני המחזור האחרון

רוני ליקוורניק: "מה שקרה לנו משגע אותי, לא מניח לי. לא יתכן ששחקנים שכחו לשחק כדורגל בפלייאוף, אולי יש כאן דברים אחרים, עמוקים יותר"
רוני ליקוורניק
רוני ליקוורניק (צילום: יצחק סולומון)

יושב ראש הפועל נצרת עילית, רוני ליקוורניק, התייחס למצב הקבוצה, רגע לפני משחק נעילת העונה, שיקבע האם הקבוצה תשחק בעונה הבאה בליגת העל ואמר: "מה שקרה לנו משגע אותי, לא מניח לי. לא יתכן ששחקנים שכחו לשחק כדורגל בפלייאוף, אולי יש כאן דברים אחרים, עמוקים יותר. אין לי ספק שהם מאוד רצו להצליח, אבל דברים הלכו הפוך ממה שתכננו".

רוני ליקוורניק
רוני ליקוורניק (צילום: יצחק סולומון)

לדברי  ליקוורניק: "הייתי בטוח שזה יסתיים הרבה לפני המחזור האחרון, בסך הכל עשינו עונה יפה, אבל בפלייאוף קרה משהו לקבוצה".

-מה יהיה במחזור האחרון?

"מי שמכיר אותי יודע שאני מטבעי אדם אופטימי, מאמין, מניח תפילין כל בוקר וחושב שמה שצריך לקרות יקרה. כל עוד יש לנו סיכויים לעלות אני שומר על אופטימיות ומקווה שבשני בלילה נחגוג, למרות שכרגע זה לא בידיים שלנו. נכון שלא ככה רצינו להגיע למשחק האחרון, אבל זו המציאות ואין לנו מה לעשות, מלבד לנצח את בית"ר תל אביב ולהמתין לבשורות טובות מעפולה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות