fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יום כיף עם רכבי יוקרה

שורה של ידועניות בילו בנהיגת שטח מאתגרת. אם יום הכיף הן קינחו בספא מתפנק
הבנות ביום הכיף (צילום אסף לב)
הבנות ביום הכיף (צילום אסף לב)

*ועל ההתחלה קבלו נשים מפורסמות, כל אחת מצליחה בתחומה, חגגו את יום האישה הבינלאומי, בדרך חווייתית ויום כיף: בנהיגת שטח מאתגרת עם רכבי היוקרה של לנד רובר.

*הבנות הגיעו בשעה 10:00 בבוקר לאולם התצוגה של לנדרובר, בהרצליה פיתוח, ביניהן: שירלי בוגנים – שהגיעה עם חברתה טלי לגזיאל, מעיין אשכנזי – שהגיעה עם חברתה קורל, מאמנת הכושר אירה דולפין – שהגיעה עם הדוגמנית טיטי. נעמה קסרי – כוכבת הישרדות הגיעה מצוידת בשלוש חברות ילדות, כוהנת התזונה מיכל צפיר – שהגיעה עם בתה מאיה צפיר.

*כמו כן הגיעה כוכבת הנינג'ה והישרדות  אלינה לוי עם חברתה מורן, אשת התקשורת ומנחת הטלוויזיה מירי מיכאלי – הנמצאת בחופשת לידה של בנה הגיעה יחד עם חברתה לפאנל הבוקר איילת פריש. ונסה וידל – זוכת מסטר שף העונה האחרונה הגיעה עם אמה ועם  גל קספר גם ממסטר-שף. עוד הגיעו אלכס קליינשטיין, זוגתו של הזמר רמי קליינשטיין  והדוגמנית במיל'  שירז טל.

*בתום ההתנסות בנהיגת שטח, נסעו הבנות למלון דן קיסריה ריזורט, המשיכו את יום הכיף ונהנו מארוחת צהריים מפוארת וטיפולי ספא.

האוהד דביר טכמן עם המאמן החדש/ ישן הוכנבוים (צילום יצחק סולומון)
האוהד דביר טכמן עם המאמן החדש/ ישן הוכנבוים (צילום יצחק סולומון)

*יו"ר חוג אוהדי הפועל נוף הגליל, דביר טכמן, הגיע בשלישי לאימון הקבוצה לברך באופן אישי את הבן השב הביתה, המאמן ירון (פרגי) הוכנבוים.

*ברביעי אחר הצהריים קיימו אוהדי הפועל נוף הגליל מפגש עם המאמן ירון (פרגוסון), שסיפר להם כמה התגעגע אליהם.

*ופרגי נוסף: במפגש אצל ראש העיר רונן פלוט, סיפר המאמן כמה הוא נרגש לשוב להפועל נצרת עילית. ראש העיר תקע בו מבט ופרגי מיהר לתקן את עצמו "נרגש לחזור לנוף הגליל".

*במפגש עם ראש העיר נכח גם מאמן הכושר שרון כץ, שהתבקש על ידי ראש העיר לומר כמה מילים. "מי שמכיר אותי יודע שאני איש של עובדה, לא של מילים", אמר.

*אגב, שרון כץ השתתף במשחקונים באימוני השבוע. אולי יחדש את כרטיס השחקן שלו?

*יש חיים אחרי הפועל מגדל העמק. תשאלו את המאמן הפורש, מוטי קריספיל, שאבל גדולה נגולה מבלו לאחר שפרש מאימון הקבוצה.

שרון ושוהם סויסה (צילום עצמי)
שרון ושוהם סויסה (צילום עצמי)

*שהם סויסה, בן 9, תלמיד בית הספר כרמל ובנו של מנהל הפועל נוף הגליל, שרון סויסה, חגג השבוע יום הולדת. אבא שרון פינק כיד המלך. מזל טוב.

*שחקני הפועל נוף הגליל אכלו ארוחת גיבוש ברביעי האחרון במסעדת 'אסולין בכיכר', שכבר הפכה למסעדת הבית שלהם העונה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות