fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יובל שאוט במו"מ עם נצרת עילית, העדיפות לליגת העל

הכוכב הכי גדול של הפועל עפולה עשוי למצוא את עצמו אצל השכנים והיריבים הכי גדולים, הפועל נצרת עילית
יובל שאוט (צילום: חגאג רחאל)
. יובל שאוט (צילום: חגאג רחאל)

האם החלוץ יובל שאוט ישחק בעונה הבאה בהפועל נצרת עילית? שני הצדדים מנהלים בתקופה האחרונה משא ומתן שקט, שעשוי להוביל בסופו של דבר לחתימה.

יובל שאוט (צילום: חגאג רחאל)
יובל שאוט (צילום: חגאג רחאל)

בסביבתו של שאוט, אחד החלוצים הכי טובים שצמחו בעשור האחרון בכדורגל העפולאי, אומרים: "הוא לא שולל אפשרות לשחק בנצרת עילית, אבל מעדיף לחכות להצעה מליגת העל, נצרת עילית זו אופציה טובה עבורו, נחכה ונראה איך יתפתחו דברים".

מקורב לשאוט אומר: "נצרת עילית יודעים את הסכומים שקיבל בהפועל עפולה, אבל הם לא התקדמו לדבר על כסף, צפויה פגישה נוספת ואז דברים יהיו יותר ברורים". אגב, העלות של שאוט היא כ- 20 אלף שקל בחודש פלוס רכב שכור.

יובל שאוט עדיין מעדיף למצות את אופציית ליגת העל, לפני שישיב בחיוב להצעה של נצרת עילית. ידע על עוד 2 קבוצות בליגה הלאומית שמעוניינות בשחקן.

אגב, היה מי שטען שלשאוט אין הסכם פרידה חתום מהפועל עפולה ומבחינה טכנית הוא יכול להתייצב לפתיחת האימונים בראשית חודש יולי ולהודיע כי חשב והחליט לא לוותר על החוזה לשנתיים שברשותו.

בנצרת עילית מפנטזים על חוד קטלני, שיכלול את שאוט וחוליו סזאר וגיא דיין מתחתם. "זו יכולה להיות התקפה קטלנית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות