fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"יהיה סיבוב שני של הקורונה"

אומרת המתקשרת אסנת תהילה מבית שאן, שחוזה כי "יהיה נגיף חדש ויותר קטלני. אנחנו בישראל נהיה מוגנים" * "חזיתי את הגירושים, את המסע עם הילדים שלי ואת הכל"
חוזה את העתיד. המתקשרת אסנת תהילה (צילום עצמי)
חוזה את העתיד. המתקשרת אסנת תהילה (צילום עצמי)

"בגיל 9 הייתה לי הארה רוחנית ולא נתתי לה חשיבות. בגיל מאוחר יותר מצאתי את עצמי שיש לי משהו ולא ידעתי איך להשתמש אתו", מספרת המתקשרת אסנת תהילה מבית שאן.

אסנת תהילה, בת 42, מתגוררת 7 שנים בית שאן אליה הגיעה מצפת לאחר פירוק הנישואים שלה.

במקור היא מכרמיאל, בגיל 24 נישאה ועברה לצפת, שם ילדה את שלושת ילדיה. "אני יכולה לספר שחזיתי את הגירושים, את המסע עם הילדים שלי ואת הכל".

אסנת מספרת: "באחת הפעמים הייתי באחד הפארקים וראיתי אישה כבת 30 בערך יושבת על ספסל ובוכה. שאלתי אותה למה היא בוכה ושתקום תלך הביתה לטפל בבת שלה".

"היא הסתכלה עליי בהלם ושאלה איך ידעתי. לא ידעתי מה לענות לה", היא משחזרת.

פתחו של גן עדן

"התגרשתי ובאתי לפני 7 שנים לבית שאן, כי בית שאן זה היעוד שלי,  פתחו של גן עדן. מרגישה שכאן צריכים אותי יותר", היא מספרת למה החליטה להגיע  דווקא לבית שאן.

-מי קהל היעד שלך?

אני יכולה לספר לך שהרבה אנשי עסקים מהצפון, חברי כנסת וגם ראשי ערים ולא מעט אנשי עסקים מעבר לים, שמגיעים אלי לבית שאן לשמוע את מה שיש לי להגיד להם, אבל מפאת הצנעה אני לא יכולה לפרסם את השמות.  אין אצלי עניין של דת וגזע, אני עוזרת לכולם".

-למדת את נושא התקשור?

"לא! זה משהו שכנראה נמצא אצלי כמה דורות אחורה. סבתא רבא שלי גם עזרה להרבה מאוד אנשים וכמובן מבורא עולם. אני יודעת להיכנס לבית ולהרגיש את האנרגיה. היו פעמים שהתרעתי מפני מזוזות פסולות וכו".

-מה הדבר הכי גדול שחזית?

לא אתרברב ואגיד שחזיתי את הקורונה, אפשר לראות את הפרסומים בפייסבוק שלי. אני יכולה להגיד שבל"ג בעומר תהיה הפסקה של הקורונה בארץ, בעולם עדיין יימשך. בעולם יהיה נגיף חדש ויותר קטלני. אנחנו בישראל נהיה מוגנים.  יהיה סיבוב שני של הקורונה, אבל זה תלוי בנו. אהבת חינם תנצח הכל".

חוזה את העתיד

לפני 4  שנים טבעו 3 ילדים בכנרת. היא התקשרה לאחד האחים. "אמרתי לו שלא כי הגופות יצופו וימצאו וזה בדיוק מה שקרה. במקרה אחר, הייתה אצלי מישהי ש- 14 שנה לא יכלה להביא לעולם ילדים ואני אמרתי לה כנגד כל הסיכויים שהיא תביא תאומים וזה מה שהדיוק קרה. כמה חודשים אחרי שהייתה אצלי היא נכנסה להריון וילדה… תאומים. יש לי עוד המון סיפורים, יבוא יום ואכתוב ספר".

-האם ניתן לשנות גורל?

"כן. ההווה שלך הוא כיוון לעתיד שלך, אבל במעשים, במחשבה, בנתינה. אתה יכול לשנות את הגורל שלך. אני קרובה לדת ואני יכולה להגיד שבכוח התפילה אפשר לשנות גזרות קשות. ויש עצות דרכי שאני יכולה לכוון ולייעץ בכדי לשנות את הדרכים החסומות של אותו בן אדם".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות