fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"יהיה מותח, אנחנו נילחם עד הסוף נגד הירידה"

מאמן הפועל מגדל העמק, רפי בוסקילה, מזכיר: "שכשהגעתי לקבוצה היא הייתה מתחת לקו האדום"
רפי בוסקילה (צילום חג'ג ראחל)
רפי בוסקילה (צילום חג'ג ראחל)

הפועל מגדל העמק מדורגת במקום ה-14 בטבלה עם 20 נקודות ומסובכת במאבקי התחתית. השבוע הייתה לה הזדמנות לברוח מעט מהתחתית, אך חניכיו של המאמן רפי בוסקילה לא השכילו לנצח בבית את קריית אתא וסיימו בתיקו מאופס, במה שהוגדר כ"אחד המשחקים החלשים ביותר בשנים האחרונות".

רפי בוסקילה (צילום חג'ג ראחל)
רפי בוסקילה
(צילום חג'ג ראחל)

"המשחק לא התעלה לרמה גבוהה כי מדובר בשתי קבוצות לחוצות שמסובכות בתחתית", מודה המאמן רפי בוסקילה, "חשוב היה קודם כל לדעת לא להפסיד, כל קבוצה רצתה להשיג את הנקודות, לכן המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, מה שחשוב זה שלקחנו נקודה חשובה".

בוסקילה עם הפנים קדימה: "אני מתנחם בחצי הכוס המלאה וזה שלא ספגנו שער, אבל יחד עם זאת זה משחק שהיינו חייבים לנצח כדי להתקדם למעלה".

למאמן יש מסר לאוהדי הקבוצה. "זה יהיה מותח, אנחנו נילחם עד הסוף נגד הירידה, מקווה שבסוף נשיג את המטרה וידנו תהיה על העליונה. בל נשכח שכשהגעתי לקבוצה היא הייתה מתחת לקו האדום, נעשה את המקסימום כדי להשאיר את המועדון הזה בליגה גם ללא מבחנים", הוא אומר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות