בשנתיים האחרונות מסתמן טרנד חדש – הקמת בתי כנסת בסניפים הגדולים של רשתות השיווק, שכידוע אנשים מבלים שם לעיתים מספר שעות בקניות (בגלל גודל הסניף)- הקמת בתי כנסת בתוך קומפלקס הסופרמרקט.
מיכה אוברמן מנכ"ל חברת "לביא תעשיות" שהינה החברה הגדולה בישראל ובעולם בתחום תכנון, עיצוב, ייצור והקמת בתי כנסת מציין: "שבשנה האחרונה הקימה החברה כ-57 בתי כנסת בסופרמרקטים של רשתות השיווק של רמי לוי, יוחננוף ויינות ביתן.
במקום הראשון בין רשתות השיווק שבהן הוקמו בתי כנסה הינה רשת "רמי לוי" בה הוקמו כ- 33 בתי כנסת. ההשקעה הממוצעת בהקמת בית כנסת שכזה הינה בין 100,000-200,000 ₪, בהשקעה כוללת של כ-8.5 מיליון שקל. אוברמן מציין: "הטרנד הנ"ל נמצא בצמיחה וההערכה שבשנתיים הקרובות ייפתחו עוד כ-30-40 בתי כנסת ברשתות שיווק, קניונים ומרכזי מכירות.