fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טרנד חדש: בתי כנסת בסופרמרקטים ורשתות שיווק

מיכה אוברמן מנכ"ל חברת "לביא תעשיות" שהינה החברה הגדולה בישראל ובעולם בתחום תכנון, עיצוב, ייצור והקמת בתי כנסת מציין: "שבשנה האחרונה הקימה החברה כ-57 בתי כנסת בסופרמרקטים של רשתות השיווק
בית כנסת ברשת שיווק (צילום עצמי)
בית כנסת ברשת שיווק (צילום עצמי)

בשנתיים האחרונות מסתמן טרנד חדש – הקמת בתי כנסת בסניפים הגדולים של רשתות השיווק, שכידוע אנשים מבלים שם לעיתים מספר שעות בקניות (בגלל גודל הסניף)- הקמת בתי כנסת בתוך קומפלקס הסופרמרקט.

בית כנסת ברשת שיווק (צילום עצמי)
בית כנסת ברשת שיווק (צילום עצמי)

מיכה אוברמן מנכ"ל חברת  "לביא תעשיות" שהינה החברה  הגדולה בישראל ובעולם בתחום תכנון, עיצוב, ייצור והקמת בתי כנסת מציין: "שבשנה האחרונה הקימה החברה כ-57 בתי כנסת בסופרמרקטים של רשתות השיווק של רמי לוי, יוחננוף ויינות ביתן.

במקום הראשון בין רשתות השיווק שבהן הוקמו בתי כנסה הינה רשת "רמי לוי" בה הוקמו כ- 33 בתי כנסת. ההשקעה הממוצעת בהקמת בית כנסת שכזה הינה בין 100,000-200,000 ₪, בהשקעה כוללת של כ-8.5 מיליון שקל. אוברמן מציין: "הטרנד הנ"ל נמצא בצמיחה וההערכה שבשנתיים הקרובות ייפתחו עוד כ-30-40 בתי כנסת ברשתות שיווק, קניונים ומרכזי מכירות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות