fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשיפה: גיא דיין סיכם בהפועל נצרת עילית לעונה הבאה

כזכור, בחלון העברות בחודש ינואר האחרון, רצו את השחקן הפועל עפולה ומכבי אחי נצרת, אלא שלאחר שיחה עם המנכ"ל גיל ברעם, סולקו כל אי ההבנות בין הצדדים וסוכם שלא רק שיישאר עד סיום העונה אלא גם יחתום לעונה נוספת
גיא דיין במדי נצרת עילית (צילום חגאג רחאל)
גיא דיין (צילום חגאג רחאל)

לתשומת לב הקבוצות שרוצות את גיא דיין לעונה הבאה: השחקן חתם לאחרונה לעונה נוספת בהפועל נצרת עילית, מה שאומר שאינו פנוי להצעות. כזכור, בחלון העברות בחודש ינואר האחרון, רצו את השחקן הפועל עפולה ומכבי אחי נצרת, אלא שלאחר שיחה עם המנכ"ל גיל ברעם, סולקו כל אי ההבנות בין הצדדים וסוכם שלא רק שיישאר עד סיום העונה אלא גם יחתום לעונה נוספת. יש לציין כי הנושא נשמר עד כה בסוד.

גיא דיין במדי נצרת עילית (צילום חגאג רחאל)
גיא דיין השווה (צילום חגאג רחאל)

גיא דיין התאקלם היטב בהפועל נצרת עילית ומספר לכל מי שרק רוצה לשמוע עד כמה הוא מרוצה ועד כמה התאקלם היטב במועדון. "גיא הוא שחקן של מספרים, נכס למועדון", אומרים בהפועל נצרת עילית על השחקן שכבש העונה שערים. דיין כבש עד כה 11 שערי ליגה ועוד אחד במסגרת גביע המדינה והוא מלך שערי הקבוצה.

דיין, בן 32,  נחשב לאחד השחקנים הכי יקרים בנצרת עילית, ושכרו מוערך בכ-20 אלף שקל בחודש. במועדון מפרגנים לקשר הוותיק והמנוסה: "כשגיא על המגרש יש ביטחון לכל הקבוצה", אמרו במועדון.

גיא דיין, תושב בית שאן, ששיחק בליגת העל במדי הפועל עכו והפועל פתח תקווה, הגיע בקיץ האחרון לנצרת עילית לאחר שהמאמן ירון הוכנבוים והמנהל המקצועי רועי כהן ניהלו אחריו מרדף ממושך ובסופו של עניין הצליחו להחתים אותו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות