fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיזוק לנצרת עילית: עופר ורטה החל להתאמן

משחק הליגה האחרון של ורטה היה לפני כ- 7 חודשים, כאשר נכנס כמחליף במדי בית"ר ירושלים נגד בני יהודה. "יש לו המון חלודה להוריד לפני שיוכל לתרום לקבוצה", אומרים בנצרת עילית.
עופר ורטה (צילום עצמי)
עופר ורטה (צילום עצמי)

חיזוק בדרך לנצרת עילית: הכדורגלן עופר ורטה, בן 28, החל להתאמן בקבוצה. ורטה, המשחק כמגן ימני וכבלם, הוא יוצא מ. ס. אשדוד, בשנה שעברה שיחק בבית"ר ירושלים (15 משחקים) ולפני כן שתי עונות בהפועל תל אביב, כולל עונת הירידה לליגה הלאומית. "מדובר בשחקן איכותי שיכול לתרום רבות לסגל הקצר שלנו", אומרים בנצרת עילית, על ורטה, שברקורד שלו 12 הופעות במדי הנבחרת הצעירה של ישראל.

עופר ורטה (צילום עצמי)
עופר ורטה (צילום עצמי)

היום (רביעי) רביעי ערך ורטה אימון בכורה בקבוצה, קיבל את החולצה מספר 12, שהתפנתה אחרי עזיבתו של עומרי לוזון והתקבל בחמימות על ידי השחקנים.

יחד עם זאת ראוי לציין כי משחק הליגה האחרון של ורטה היה לפני כ- 7 חודשים, כאשר נכנס כמחליף במדי בית"ר ירושלים נגד בני יהודה. "יש לו המון חלודה להוריד לפני שיוכל לתרום לקבוצה", אומרים בנצרת עילית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות